Ga naar inhoud

TF 5000 CI nieuwe firmware te downloaden

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Omdat de koreaanse Topfield site nu wel erg lang plat ligt, en OTA blijkbaar niet goed gaat, heb ik de laatste 5000CI firmware, TFD-Down en Vega tijdelijk hier gezet.

Dr.HD F16, TBS 5927, ET 8500, T-55 voor 9/13/19/23/28/39/42/45°O, Technisat 52/53°O, Laminas 120cm 1°W...68°O.

• Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Donders het zappen gaat echt sneller.

Maar er is nog een probleem verhopen nl de volgende.

Bij de Poolse zenders vooral TVN, TVN 24 enz. bevroor het beeld 3-5 keer.En nu is het opeens over ?

Ik heb wel 5 min lopen zappen om zeker te zijn en ja hoor.

De update heb ik via de satelliet gehaald en ging prima

( hadgeen zin om de kabel aan te sluiten en de afwas moest ook nog gedaan worden hihihi)

Prima firmware !!!

Topfield rules again !!

Geplaatst:

Led op!!

De Topfield 5000CI is uitgegeven met 2 verschillende loaders namelijk de 1501 en de 501, dus let op als je handmatig gaat laden

Geplaatst:

Ik heb het ff geprobeerd via de USB maar ik krijg de E7 melding, dat zou inhouden dat de SW niet compatible is, vreemd, bij OTA geeft ie aan: update is OK.

iemand een suggestie?

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Geplaatst:

Shit, ik heb een PVR, ik dacht dat deze wel overeen zou komen met de CI ontvanger, niet dus! Nu is het dus wachten op een update voor de PVR, hopelijk met ook weer de EPG op de juiste tijd!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Geplaatst:
Citaat:
Led op!!

De Topfield 5000CI is uitgegeven met 2 verschillende loaders namelijk de 1501 en de 501, dus let op als je handmatig gaat laden

Ik heb de 1501 en deze geeft bij OTA update eerst "LS01" en daarna knipperend "E-07" in beeld.

Jammer dus voor mij de verkeerde versie.

VU+ Solo2 HD, XTrend ET 9200 , XTrend ET 4000, TF 7700hsci

Geplaatst:

Ook de achtergrond van het menuscherm is donkerder blauw geworden en lijkt wel of het signaal streepje ook dunner is geworden.(Knop i=informatie).Verder lijkt mij niets veranderd.

Geplaatst:

Ook mij lukt het niet om te downloaden via OTA. (ASTRA met de gevonden toeganggegevens) Na de vraag wil je dit werkelijk, klik ik ja. Dan komt op het tv-scherm het display van de ontvanger.

En na 5 seconden gaat de code E - 13 knipperen, om hier niet meer vanaf te komen. (Ik heb hem 2 uur laten knipperen) Ontvanger aan en uit en hij doet het weer zonder update.

Ik heb geen kabel liggen voor verbinding met mijn pc. Gaat dit makkelijk? als ik een kabel zou kopen. Heeft iemand een stap voor stap beschrijving.

Ik vraag mij af of na de update, het FREEZE probleem met de NL-zenders (elk half uur) over zal zijn. Ik heb een Matrix Reloaded en Matrix Revolution erin die blijkbaar dit probleem geven in combinatie met de 5000SI Topfield.

Geplaatst:

Had even gelezen

"E-13 Timeout error in OTA"

dus nogmaals proberen.

en met de freezes maar blijven hopen.

VU+ Solo2 HD, XTrend ET 9200 , XTrend ET 4000, TF 7700hsci

Geplaatst:

Ik heb het nu dus al 25 keer geprobeerd, steeds hetzelfde.

Eerst LS01 op het display en dan na paar seconden.

E-13 (zou time out zijn)

De update via OPTA gaat dus niet lukken?

Een paar dagen geleden heb ik TOPFIELD een mailjte gestuurd / via hun site

in Korea (in het Engels uiteraard) maar ik heb van hun geen antwoord mogen ontvangen.

Geplaatst:

Ik kreeg hem ook niet gedownload via OTA. Volgens de ontvanger was er geen update beschikbaar. Ik had de voorlaatste update geinstalleerd. Daarna heb ik de firmware via een nulmodemkabel bijgewerkt. Nog geen spectaculaire veranderingen gesignaleerd.

TF4000PVR, TF5000ci, Dreambox 800HD, Visiosat Bisat, A1/A2/HB/A23.5

Geplaatst:

Jawel hij staat op de goede freq:

Satellite : Astra

Symbol rate : 27500Msps

FEC rate : 3/4

Downlink frequency : 12603MHz

Polarisation : Horizontal

PID nr. : 347

Maar, zoals gezegd steeds time-out.

m.vr.gr. de Kruik

Geplaatst:

erg vreemd. ik heb het zelf ook gedaan en werkt prima. schotel niet per ongeluk op andere satelliet staan?

en een keer de stekker uit het stopcontact (reset) en dan een nieuwe poging?

of zou jij al de laatste versie in de ontvanger hebben (vanuit de fabrikant/leverancier)?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen