Ga naar inhoud


nog steeds geen beeld met skystar2.


Gast

Aanbevolen berichten

hallo beste allemaal ik ben nu al de hele dag aan het klooien met mij skystar kaart maar ik kom er niet uit ik heb wel signaal maar nog geen beeld wie wil helpen want ik kom er zelf niet uit ik gebruik nu progdvb 4.442 full install als ik progdvb open,dan selecteer ik settings devicelist skystar2,dat gaat nog goed dan bij settings diseqc,maar dan kan ik geen astra selecteren er staat alleen -dvb kaart er naast staat nog none aangevinkt en frequency,verder kan ik er niets mee.dan kom ik bij channel list,search aan klikken maar er gebeurt niets er wordt alleen een vakje er naast channel search wit.wie wil mij helpen alleen krijg ik het niet voor elkaar.ik heb de coax kabel aan lnb out van de humax zitten zodat ik tv of op mijn computer kan kijken.vr.gr.gijs

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gijssie..heb ie al signaal oid ??..loop alle instellingen ff na of deinstall softw. dan pc ff weer opstarten ..install een kale progdvb of dvbdream of ander proggie en zie dan of je signaal heb op je skystar ... seeya

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal daar ben ik weer,is er nou niemand die even helpen kan zelf kom ik er niet uit.ik heb dus wel signaal maar geen beeld.ik heb vandaag een softcam key op gehaald van y..kse, maar ik krijg deze niet in progdvb geinstalleerd,ook weet ik niet hoe je een channellist moet installeren kan er nu niemand mij een heldere uitleg geven,zodat ik als leek het ook begrijpt,ik wacht met smart op jullie hulp.Ps alle boven genoemde aanwijzigingen hebben geen resultaat opgeleverd.vr.gr gijs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo gijs volgens mij moet je es beginnen met de dingen te lezen bv de uitleg van progdvb volgens mij kom je dan een heel eind verder,hetgeen je vraagt staat daar beschreven.m.v.g Jalza

Dreambox 800HD 90 cm noname Draaibaar openPLI powerd
Dreambox 500HD 90cm Draaibaar OpenPli powerd
2x skystar2 + Prof 7300 op draaibaar 90cm

Arriva 102 mini voor onderweg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo moeilijk is het toch niet ??...en lezen doet wonderen !! vooral op sat4all..

signaal dan channelsearch dan op fta zender kijken voor beeld zoja dan softcam en bijbehorende util installeren..en voila ??,en google is er ook nog,en anders lees je de pm van albert !! seeya

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...