Ga naar inhoud


Livebox Wanadoo plus Dreambox


el canario

Aanbevolen berichten

Heeft iemand de Dreambox aangesloten via WiFi op de nieuwe Livebox van Wanadoo? Ik heb dit goed werkend met een netwerk kabel, maar wil overstappen op een draadloze verbinding. Wat ik me afvraag is of de Dreambox met een 11Mb verbinding samen kan gaan met de 54Mb WiFi verbindingen van de andere apparaten.

VU+ Duo 4K/VTI, VU+ Ultimo/OpenPli, VU+ Solo Se V2/OpenPli, Rotor, Wavefrontier T90, Slingbox Solo

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maar 802.11g is kompatiebel met 802.11b dus een aparaat op 11Mb aansluiten op een AP op 54 Mb moet werken, maar zoals net aagegeven valt deze dan terug op 11Mb en zullen alle aparaten slechts op die snelheid kunnen werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK, ik probeer het wel. Mijn huidige 802.11g 54Mb verbindingen draaien toch maar op 1 of 11 Mb maximaal.

 

Voor wie met ethernetkabels wil werken: dit gaat prima op de Livebox. Je hebt twee ethernetpoorten (althans hier in Frankrijk) waarvan een eigenlijk voor TV via de ADSL verbinding is. Deze poort kan gemakkelijk worden omgezet naar ethernet. Verder is er nog een USB poort, ook al om een PC mee te verbinden, indien gewenst.

VU+ Duo 4K/VTI, VU+ Ultimo/OpenPli, VU+ Solo Se V2/OpenPli, Rotor, Wavefrontier T90, Slingbox Solo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...