Ga naar inhoud


Nieuwe chat module op sat4all!!!!!!


Gast

Aanbevolen berichten

Als je nu op het board zit kun je op voice/text chat drukken en chatten met andere sat4all users.<BR>als je een microfoon aangesloten hebt kun je zelfs Live met elkaar praten!<P>Je moet wel op sat4all ingelogd zijn om je naam (automatisch) in de chat module te laten weergeven.<BR>je bent automatisch ingelogd als je in jouw huidige sessie een bericht gepost hebt en anders kun je dat d.m.v. een truukje doen:<BR>Ga naar profile, vul je username en pass in en druk op submit info. Druk nu nogmaals op submit info en dan ben je op sat4all ingelogd.<BR>hetzelfde geldt voor de 'Who's Online' pagina.<P>TeeBee heeft nog een paar goodies in de aanbieding, maar daarover volgende week meer!<p>[This message has been edited by SAT4ALL (edited 05 July 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het lijkt mij veeeel handiger om een irc chatkanaal te starten. Sneller, makkelijker, bestanden versturen etc. etc.<P>Ik wil evt. wel opzetten enzo. Je zou dan op de site een java aplletje kunnen zetten, zodat mensen zonder irc progje ook kunnen chatten<P>Groeten, Exposure<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

videocenferentie.<BR>hi sat4all.kan je misschien ook videoconferentie doen?het is gemakkelijk als je vragen stelt bvb over cards,deze ook kan laten zien aan de chat groep.ik heb eerder al eens gedacht dit te vragen maar jullie zijn mij voor.Kan je de toegang niet gemakkelijker maken want ik begrijp het niet al te goed.<BR>het is ook leuk je chatter te zien.<P>------------------<BR>voor alle update's zie<BR>http://members.xoom.com/digital_sat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...