Ga naar inhoud


Nieuwe RU-dream 2411 (specs + link)


Littlesat

Aanbevolen berichten


Nou bij mij boot hij weer eens niet.

blijft hangen na dreamlogo... zodra ik USB stick eruit trek gaat ie verder. (image in flash).

 

Ze hebben weer aan de USB-drivers zitten kutten zo te zien ;-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn bevindingen van deze ru-dream, mijn nummer 1 image maar.....

 

1. Sommige plugins van Megatron kun je plotseling niet meer sluiten (jukebox, picviewer). De exit toets werkt gewoon niet.

2. Ik krijg samba niet werkend. Windows blijft om paswoord vragen, met dezelfde configfile die in Hydra wel werkt!!!

3. MV (Multi-EPG) crasht :-(

4. De addons update site is niet bijgewerkt. Voor het laatst bijgewerkt op 2 oktober!!!

5. Ik moest met de hand /var/share/locales/locales.alias aanpassen om Nederlandse menus werkend te krijgen. Dit bleef Russisch

 

Groetjes,

Littlesat

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

@pheno,

Ik weet niet wat je gedaan hebt (Glava plugin package geïnstalleerd of zo...) maar bij mij werkt de swapfile wel

 

root@dreambox /var/tuxbox/config > free

total used free shared buffers

Mem: 29820 29140 680 0 4392

Swap: 131064 0 131064

Total: 160884 29140 131744

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb nog geen gekke plugins maar omdat mijn usb-stick niet herkend word in deze versie rudream (heb een canyon stick) heb ik op mijn linuxserver een ramdrive aangemaakt en die via NFS geshared.

Swapfile ge-dd'ed, gaat goed, mkswap gaat goed, maar dan bij swapon krijg ik 'invalid argument'.

 

Maar ik las dat jij MV3.0 niet werkend kreeg en dat is een primaire vereiste dus als dat niet werkt ga ik zowieso deze image niet gebruiken want dan kan ik geen opnames meer plannen op de manier zoals ik het wil ;-(

 

grtz

pheno

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...