Ga naar inhoud


Humax


kweetnie

Aanbevolen berichten

Hallo,<BR>Ik ben van plan een 5400 te kopen, en kan er op dit moment eventjes mee spelen..!<BR>Helaas, wat valt dat prul tegen!<BR>(Nu zal ik wel op mijn donder krijgen, maar allee)<BR>Er zit een ASTON 1.3 en een Irdeto 4.6 SE in.<BR>Bootloader is 1.34<BR>Softwareversie ben ik even kwijt.<BR>Dit zijn de problemen:<BR>Diseq werkt zo goed als NIET<BR>De halve tijd zegtie "geen of zwak signaal"???<BR>FTA-zenders krijgtie NIET gecodeerd????????<BR>Gecodeerde zenders wil hij vaak niet laten zien (gecodeerd)<BR>De aan/uit knop op de AB is al haast versleten......!<P>Ik geloof er niet in dat dit apperaat ZO slecht is.<BR>Kan dit hele euvel niet een probleem van de software zijn?<BR>Ik lees nl. nergens anders over die puinhoop die ik met dit apperaat meemaak.<BR>Mijn vraag: Wat is de actuele soft-versie en loader-versie?<BR>(bv. bij mensen waar de 5400 WEL perfect werkt!<BR> Groeten en alvast bedankt.<BR> Kweetnie<P>------------------<BR>

>>>> Ik ben luier dan Pampers...<<<<

Kweetnie

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi kweetnie,<P>lijkt mij toch dat er iets schort!!<BR>Ik heb hier nog nooit zulke problemen gehad.<BR>Check maar eens goed de schotel verbindingen na!<P>groeten<BR><P>------------------<BR>Satdigital

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heula !<P>Geen enkel probleem met de 5400. Heb hem in juli gekocht en er al behoorlijk intensief mee gespeeld. Geen problemen tegengekomen zover en de afstandsbediening doet het ook nog smile.gif .<P>Software is 1.01.00 en de bootloader is 1.35 momenteel. Daarbij zijn -zover mij bekend- enkele DISECQ problemen gefixt en verder natuurlijk AC3 support (Dolby Digital).<P>Geen problemen met "bad or no signal", ofschoon ik niet de beste kwaliteit kabel gebruik (gewoon van die goeiekope 75ohm coax, en dan nog +/- 25 meter ook).<P>LDP<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

wel mmegemaakt dat een 9500 bij iemand perfect draait, dat daarna bij 5400 te weinig signaal binnenkomt. Nieuwe schotel, kabel en lnb en probleem is dan wel opgelost. Toch zie je dus dat de 5400 gevoeliger is voor oude kabel en oude amstrad schotel en een mischien geen perfect uitgerichte schotel. De 9500 draait dan wel. <BR>Heb zelf geen problemen meer. Je moet wel de nieuwste software laden .Kijk bij humax site<P>------------------<BR>

Amiko + Philips 8121, Gibertini 1.25 draaibaar en triax 88, A1,2,3..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook in het bezit van een Humax 5400 met dezelfde bootloader en dezelfde cam´s bij mij werkt die als een speer ! Probeer eens andere soft op je kaarten te zetten (v.b Alfredo softw), lukt het dan nog niet breng dat spul dan terug !<P><BR> Suc6<BR><P>------------------<BR>clarke

Impossible is a word that humans use far too often :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reakties!!<BR>Ik kon mij ook NIET voorstellen dat het een prul is, aangezien ik nog nergens zulke negatieve dingen gehoord of gelezen heb!!<BR>Ik weet dus nu dat deze ontvanger terug moet en er een nieuwe moet komen!!<BR> Bedankt.<P>------------------<BR>

>>>> Ik ben luier dan Pampers...<<<<

Kweetnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kweetnie,<P>graag de resultaten van wat je leverancier zei?<P>Groeten<P><BR>------------------<BR>Satdigital<p>[This message has been edited by satdigital (edited 07 October 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

de leveransier was "de buurman"!<BR>Bij hem werkt het ding PERFECT!<BR>Maar nu ben ik te laat, aangezien de beide modules bijna nergens meer te krijgen zijn en als, dan peperduur!<BR>Daarbij komt dat ik het apperaat alleen maar wilde hebben om te "spelen".<BR>Toch heb ik voor mijzelf dan maar een ander "speelgoedje" voor een prikie gekocht!<BR>Een STRONG 8000.<BR>DAT IS LACHEN.....!!!<BR>Maarja, zoals ik al zei, niet om doelbewust naar te kijken in de woonkamer, (daar heb ik immers een ECHTE ontvanger staan, een ouderwetse Nokia 9500, maar om een beetje te klooien!<P>ByTheWay, zijn er nog mensen die iets meer afweten van de strong???<BR>b.v. Een settings-editor?<P>In ieder geval bedankt voor de bovenstaande<BR>(en toekomstige) reakties,<BR> Kweetnie<P>------------------<BR>

>>>> Ik ben luier dan Pampers...<<<<

Kweetnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...