Josje01 Geplaatst: 26 november 2004 Delen Geplaatst: 26 november 2004 Hallo, ik ben op zoek naar software NA2.0 voor de Nokia9800 en wat info over hoe ik deze firmware in de nokia krijg?? De firmware is niet meer OTA te downen. Wie helpt me op weg. Ben helemaal niet thui sin de nOkia 9800. Nokia 9500 9200 zijn geen probleem. Als Humax eens wist wat wij weten wilden, dan wist Humax wellicht meer!! OEPS wat NOU !!! Greetz:josje01 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 27 november 2004 Delen Geplaatst: 27 november 2004 Gaat niet (meer). Moet naar de importeur om hem erin te krijgen. Het apparaat is EOS (End Of Service) ook bij Nokia zelf...Heb zelf een Nokia 9800s met MA2.0 en echt, je mist er niks aan. Heel stabiele ontvanger maar zo godvergeten traag!!! Lust bijna geen CI CAM's (Aston 1.03, AlphaCrypt en Irdeto weer wel). Aston 1.05 heeft opstartproblemen met nieuwe kaarten....Zoek een leukere receiver.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 27 november 2004 Delen Geplaatst: 27 november 2004 hallo.. ik heb hier ook een nolia 9800s staan die doet het naar behoren maar wel traag Ik heb hier ook een nokia 210s en die doet het daan heel goed alle cams werken er in is ook een stuk vluger soms intresse?? pm maar of mail maar johny.wijnant1@pandora.be Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 27 november 2004 Delen Geplaatst: 27 november 2004 vraagje, de update's met de 9800 met MA 1.31 en aston 1,03 modulle en seca2 kaartje komen die goed door, werking is perfect, heb de kaart maar juist vraag is nu of de update goed door komt groeten Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Josje01 Geplaatst: 27 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 27 november 2004 Je mist echt niets. Nou dat denk ik wel. Ik ken iemand met een Nokia9800 met de MA2.0 en een iemand met de Ma1.3, de Nokia met de 2.0 soft i.s.m een Jokercam heeft alles vrij viacces , betacrypt, Irdeto , Skycrypt. De ander Nokia met de 1.3 doet enkel irdeto kanalen en Betacrypt met een irdetocam. Als Humax eens wist wat wij weten wilden, dan wist Humax wellicht meer!! OEPS wat NOU !!! Greetz:josje01 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 28 november 2004 Delen Geplaatst: 28 november 2004 Probeer eens hier:http://www.satzentrale.de/nokia/nokia.shtml Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Josje01 Geplaatst: 28 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 28 november 2004 Eddy54,thnx Josje01 Als Humax eens wist wat wij weten wilden, dan wist Humax wellicht meer!! OEPS wat NOU !!! Greetz:josje01 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 11 februari 2005 Delen Geplaatst: 11 februari 2005 Software voor 9800S staat op het internet. Ik heb 9800S via de 0-modem kabel 9 pins MA 2.0 geladen. Met een Magic module + modificatie uitgevoerd binnen ontvanger en een Canal+ SECA-II smartcard. Tot nu toe o/k ontvangst. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 11 februari 2005 Delen Geplaatst: 11 februari 2005 Nulmodem kabel, 3..2 2..3 5..5 4..6 6..4 7..8 8..7. anders lukt het niet, Het is mij ook gelukt,met de kabel zoals hier boven, met een kabel zoals deze, 2..3 3..2 5..5 niet te doen. groet.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen