Ga naar inhoud


Recording in DVBdream in 320 x 576 formaat?


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal! Van de proggies DVBdream, ProgDVB, DVBtn loopt eindelijk voor Conax de Dream met S2emu + Yankse!

Gisteren mij erste film met de timer opgenomen: ging prima (Codecs -> v:intervideo / a:Nero / Render: generic / ratio: free) en CPU lag tussen 35 en 40 %. Kom het daarna ook mooi afspelen met WinDVD (is van Intervideo).

 

 

Na de steps demuxen (met ProjectX) stond het format in DVD Patcher op 320 x 576. Vraag 1: neemt DVBdream in dit formaat of op het formaat voor DVDs 720 x 576 op?

Vraag 2: zijn er ook andere Plugin-recorders voor DVBdream en kunnen deze meer?

 

Grz Peerki

Link naar reactie
Delen op andere sites


door verschillende kanaalwissels ben er achter gekomen, dat de zenders verschillende video formaaten over sat stuuren (zie je na een wissel-klik kort op het beeldschermpje).

 

Vraag 1 is daardoor geloof ik wel opgelost, want je kunt alleen dat formaat (=qualiteit) opnemen die je ook binnen krijgt. De vraag nu is: ook in format 320*576 op DVD opspelen of vergrooten op 720 x 576? Wat moet je hierover weten?

 

 

Grz Peerki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet alle standalone DVD spelers kunnen dit formaat dan afspelen.

Maar een DVD is er zeker van te maken ik maak ze met DVDlab-pro, en dan zonder ze opnieuw te moeten encoderen.

 

Ook nickelodeon op astra zend in een afwijkend formaat uit(528 x 576).

 

Suc6

 

Rebel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...