Gast Geplaatst: 30 november 2004 Delen Geplaatst: 30 november 2004 Ik heb ook een vraag betrefende de decoder,ik heb een topfield TF5000 vr met twee ci sloten. Nu men veranderd van system bij de zenders zou ik graag willen weten als onze decoder nog kan gebruikt worden. Ik heb al een tweetal decoders gebruik en nu onlangs mijn topfield aangeschaft.en ik denk dat dit de laatste maal is dat ik er een heb gekocht. Had het graag geweten hoe we er voor staan , of kan het opgelost worden met een nieuwe sofware op de decoder te plaatsen later.mvg Rafke Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
unique Geplaatst: 30 november 2004 Delen Geplaatst: 30 november 2004 ik denk dat je je niet al te druk moet maken. een CI ontvanger ondersteund alle codeer systemen, dus dat zit wel goed. Het gaat er nu om wat voor een module een kaart je gebruikt! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bigfoot Geplaatst: 30 november 2004 Delen Geplaatst: 30 november 2004 Welke CAM gebruik je en om welke pakketten gaat het? Heb je originele kaarten? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 30 november 2004 Delen Geplaatst: 30 november 2004 Ik denk dat ik verkeerd begrepen ben ,ik bedoel wat er nu na het nieuwe system ,itredo aeca en seca2 vallen weg.zal er een nieuwe module nodig zijn , kan onze decoder het nieuwe system aan. Wat julie vraag betreft wat ik gebruik ,is een ladere usb phoenix met titanium kaart .Mijn module is een Matrix Rel. versie 1.120 mvg Rafke Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen