Gast Geplaatst: 30 november 2004 Delen Geplaatst: 30 november 2004 mijn probleem is : ik heb een LNB monoblok astra-hotbird Standaard is de lnb op hotbird Ik heb sat track 1.4b, de nieuwe patch, en de kanalen settings ingeladen (van rebel web site) Ik krijk wel astra maar niet hotbird (altijd rode knop op scherm) any idea? thks vroeger moet ik altijd (met EMU firmware) met FLSHcvt een swap disecq doen maar hier dat help niet, aangezien dat meer dan 30 sat beschikbaar zijn...) thks Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
arcticbreeze Geplaatst: 30 november 2004 Delen Geplaatst: 30 november 2004 Welke kanalenlijst heb je geladen? Humax 5100 "Het zijn slechte ontdekkingsreizigers, die menen dat er geen land is, wanneer zij niets dan zee kunnen zien." Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Smurf Geplaatst: 30 november 2004 Delen Geplaatst: 30 november 2004 en heb je in het antenne menu de goede instellingen genomen? hotbird geaktiveerd, goede communicatie, goede schakelaar instelling? Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 1 december 2004 Delen Geplaatst: 1 december 2004 Opgelost dank u! Moet gewoon ToneBurst correct zetten Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen