Gast Geplaatst: 17 november 2000 Geplaatst: 17 november 2000 Hi, ik heb sinds enkele weken een Humax 5400<BR>H2.07 system ID 160600. <BR>Nu wilde ik op deze ontvanger de Nederlandse versie van Sat4all zetten. Heeft een vriend van mij ook. Maar hij update lekker tot aan het einde en dan krijg ik Error-Ut. Weet iemand wat dat is.<P>Groetjes,<P>Parset<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 17 november 2000 Geplaatst: 17 november 2000 hi,<BR>dit had ik ook,en wat bleek,het was omdat de harddisk was stilgevallen tijden de upload (stond aan in energiebeheer van windows98).de hd viel stil en de communicatie en de upload onderbrak.probleem opgelost door de baudrate te verhogen.ik gebruik wdn40aok of iets in die aard.<BR>succes.<P>------------------<BR>voor alle update's zie<BR>http://www.geocities.com/digital_sat_2000
Johnnny1 Geplaatst: 17 november 2000 Geplaatst: 17 november 2000 E-ut <---<P>UART RX/TX time out<P>There is communication problem between source and target<P>1) Check whether the S/W is compressed or not and Check whether you use the proper download tool for the software<BR>2) Reduce the download speed and try to download again<BR>3) STB main power Off/On and try to download again<BR>4) Reset the PC and try to download again <P>Dat is wat ik er van kan maken dus.<BR> <P>------------------<BR>Cu, John. Met Vriendelijke Groet, John
Gast Geplaatst: 4 december 2005 Geplaatst: 4 december 2005 Ik heb een Medion laptop en krijg steeds ERROR-Ut. Compoort heb ik al op diverse baudrates gehad, staat nu weer op 9600 baud. Hoe kan ik nu toch de software en zenderlijsten in mijn Humax vervangen? Graag jullie hulp, waarvoor dank.
Aanbevolen berichten