Gast Geplaatst: 2 december 2004 Geplaatst: 2 december 2004 hallo iedereen ik zit met een klein probleem voor het inladen van settings ik was er al in geslaagd om via dreamedit 1.80 de settings in te laden in mijn dbox2 en ook te wijzigen . maar nu lukt het me al geen kanten meer om de laatste er over te zetten , ik gebruik petje 123 .als ik ze wil openen krijg ik steeds de melding dat het bestand met de naam services ontbreekt ,niettemin als ik dan kijk dan zit dat bestandje er wel degelijk in . ook krijg ik de melding dat ik eerst de FTP funktie moet gebruiken om de nodige bestanden op te halen van de dreambox naar de pc . maar dan lees ik toch weer mijn oude settings uit???
yvessr Geplaatst: 2 december 2004 Geplaatst: 2 december 2004 ...om je settings te editten en ze IN of UIT je dBox2 te halen gebruik je bv. gewoon ZapEditor; loopt zeer vlotjes... suk6 ! Vu+ Zero: OpenPli 8.3
Unetwork Geplaatst: 2 december 2004 Geplaatst: 2 december 2004 Wat ik gebruik is DCC dat werkt goed. Maak ook in tools/settings daar met regelmaat een backup en wil ik de zaak updaten doe ik de nieuwe setting in hetzelfde folder en kies ik voor restore. Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen