Ga naar inhoud


Nieuwe Firmware, een aanrader


FredjeV

Aanbevolen berichten


Hoe komen jullie eraan, hij loopt niet via support (page not found...)maar via de met een wachtwoord beveiligde sectie.<P>Intussen kan het antwoord hierop achterwege laten, maar voor degenen die het ook niet snappen: je kunt je gewoon gratis en onmiddellijk registreren. Niet beperkt tot handelaren o.i.d. (anders dan ik dacht).<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by JoostA (edited 21 November 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja echt 'n aanrader,<BR>heb nu versie 1.01.06 P erop.<BR>Ben eens "effe" (+/- half uur) gaan zappen,<BR>van secazenders in de Aston 1.03 CI, naar Irdetozenders in de Irdeto 4.6 se CI, naar Premierezenders in de Embedded Irdeto, van de ene Taquilla naar de anderere, Palco's enz. enz. enz.<BR>Werd er zelf bijna wild van, maar de Humax liet zich niet van de "kook" brengen!<BR>Tijdens dit alles is hij niet één keer blijven "hangen".<BR>Zapsnelheid vlgs. mij zeker niet langzamer.<BR>En de percentage-aanduiding in het status/signaldetection-menu is ook best handig.<BR>Wat betreft de Seca-autoupdate keys, kan ik nog niet over oordelen.<P>Begin alweer een stuk minder heimwee te krijgen naar de Nokia 9500 !!! <P>vr.gr. charel.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yips! Nieuwe hic is veruit de beste tot nu toe!<BR>Gisteren de Aston 1.03 maar 1 keer vast gekregen (en 1x ci initialising, wie weet trouwens waarom dit gebeurt? dit is dus geen 'vastloper' van de Aston), en dit was vroeger zeker veeeeeel meer het geval...<BR>Als toemaatje ook nog een 03-key binnengekregen, en het was intussen al lang geleden dat ik nog een AU had gezien...<P>Nu nog de AU VLOT doen werken en de Humax wordt een echte topper. (voor zover hij het nu al niet is;-)<P>Grtz,<BR>Wimpie<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Charel:<BR><B><BR>Begin alweer een stuk minder heimwee te krijgen naar de Nokia 9500 !!! <P></B><HR></BLOCKQUOTE><P>ik heb naast elkaar een Humax 5100 en Nokia 9500. Voor deze Humax is er nog geen update m.b.t. de Aston CAM en ik moet zeggen dat ik de Humax voor mij als hobby-ist veel minder vind.<P>Wanneer ik de Humax op de normale familie TV zou gebruiken zou 'ie hier zeker de eerste week niet gehaald hebben. Zelden zo'n gammele kombinatie (Humax - ASton) gezien en in huidige staat totaal ongeschikt voor normale zap werk.<P>Ik heb een mailtje naar Humax customer support gestuurd en wanneer ik daar géén bevestiging krijg dat er snel een update komt doe ik de Humax / Aston miskoop alsnog binnen een week weer weg........<P>Zo goed bevalt 'ie mij tot nu toe dus wink.gif<P>

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

"geen update m.b.t. de Aston CAM" en<BR>"totaal ongeschikt voor normale zap werk"<P>dacht dat ik hieronder verstond dat de Aston vastloopt in de Humax.... en met de nieuwe HIC is dat enorm veel verbeterd..<P>Als het dit niet is wat je bedoeld moet je jezelf wat verduidelijken...<P>Grtz<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een 5100 waar dus helemaal nog géén update voor is. <P>Positieve nieuws is dat Humax heel snel inhoudelijk op mijn e-mailtje gereageerd heeft smile.gif Slechte nieuws is dat ze het op de Aston schuiven..... <P>Wel belooft Humax in die e-mail een update die (naar ik hoop vergelijkbaar de 5400 versie) 'some minor problems' zal verhelpen.

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...