Gast Geplaatst: 3 december 2004 Delen Geplaatst: 3 december 2004 Beste forumleden, Hoe kan ik een zenderlijst verwijderen uit de Humax 5400Z? Ik heb door enig experimenteren verschillende Network beschrijvingen in mijn zenderlijst gekregen, en wil deze verwijderen om er een definitieve aan toe te voegen c.q. in te zetten. Ik heb gepoogd de zenderlijst te downloaden naar mijn laptop, maar kan hem vervolgens niet helemaal deleten: er blijft/moet er altijd een Network in staan. Ik gebruik als editor het programma HNFSmart. Groet, Edzard Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 3 december 2004 Delen Geplaatst: 3 december 2004 hallo, je zou 1 van de volgende opties kunnen proberen: - een nieuwe zenderlijst downloaden van internet, en deze aanpassen, en dan uploaden richting humax. - of het "DeleteAllTheChannels NoPrefs" laden en daarmee alle zenders van de humax afhalen maar je preferenties laten staan. - of je download de hele hdf van je humax naar de computer, gooit de "hdfbin-3-0a0000.raw" (settings) eruit en eventueel de "hdfbin-3-000000.raw" (Preferences) altevorens het weer terug te uploaden naar de humax. groet kamaradski Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 3 december 2004 Delen Geplaatst: 3 december 2004 Bedankt voor je reactie! Ik zal het vanavond uitproberen. Wat ik niet begrijp is dat er verschillende Networks in komen te staan wanneer ik een nieuwe zenderlijst toevoeg/upload (bijvoorbeeld CANAL+, canal+, PET123 etc.). Is de zenderlijst één gedeelte in het Image-bestand, of kunnen er meerdere aan elkaar geplakt worden (blijkbaar) wanneer deze een unieke Network naam hebben? Groet, Edzard Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 3 december 2004 Delen Geplaatst: 3 december 2004 hoe het precies opgeslagen en gecompileerd wordt weet ik niet, maar alles staat in die ene .raw module. groet kamaradski Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Josje01 Geplaatst: 3 december 2004 Delen Geplaatst: 3 december 2004 Edzard, Wat mijn Compagnon ""Kamaradski "waarschijnlijk is vergeten te schrijven is: Dat je gewoon de Cleaner zonder loader van onze site kunt laden. Daarna is je Humax zoals hij bij nieuw staat is, dus leeg, ook geen settings meer aanwezig, wel firmware en loader. Je kunt de cleaner van onze site met een gerust hart gebruiken is volkomen veilig. Als Humax eens wist wat wij weten wilden, dan wist Humax wellicht meer!! OEPS wat NOU !!! Greetz:josje01 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen