Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb hier een Fortec Star FSCI-5100 Ultra op de testbank liggen en loop tegen hetvolgende probleem aan:

Tijdens de Powerscan blijft de ontvanger hangen. In dit voorbeeld op 7 oost komt hij niet verder dan 11353 V 6.200

Iemand de oplossing?

Ik maak gebruik van AL7bar CI+ Ultra van 25 november.

Iemand de/een oplossing?

• 3 weken later...

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb het zelfde probleem. Hij doet het alleen op deze satelliet Ik denk dat het een software bugje is. Bij te veel kanalen begint hij ook kuren te vertonen. Ik verwijder dan zoveel mogelijk kanalen om het probleem op te lossen

Geplaatst:

Ik ben er toevallig vanochtend achtergekomen dat ik de ontvanger verder kan laten zoeken door heel even de antenneconnectie los te maken en snel daarna weer te bevestigen. Zodra ik tijd heb moet ik me daar even verder in verdiepen.

Geplaatst:

hallo easysat.

Bedankt voor de tip.

Ik ( en een vriend van me ook) heb het zelfde probleem met mijn Fortec Lifetime Ultra.

Als je meer weet hoor ik het graag.

bedankt.

Rini

I work with: Technomate TM 5402 HD M3 CI super+, or Dr HD F 15,  or Clark Tech HD 4100 plus, or VU+ Duo or DVB/Dream DVB met TBS 5980 USB DVB S2 TV Q Box CI and a 110 c.m. Triax dish with quad 0.3 Invacom LNB and a DiseqC 1.2 Motorized H-H Moteck Motor

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen