Gast Geplaatst: 7 december 2004 Geplaatst: 7 december 2004 Op 2 dreamboxen van mij werkt tuxtxt niet meer met de laatste rudream. Ik neem aan dat het een probleem van rudream is? Of ligt het aan mij? ><fade
paardengek Geplaatst: 8 december 2004 Geplaatst: 8 december 2004 Goedemorgen Xfade, Ik heb deze image viertien dagen geleden ook even op mijn dreambox gezet. En had dus ook geen tuxtxt. Daarom ben ik maar weer rudream 1.08.2 0909 gaan flashen, daarop loopt tuxtxt wel goed. Met vriendelijke groeten, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Gast Geplaatst: 2 januari 2005 Geplaatst: 2 januari 2005 Is er inmiddels IEMAND die het werkende heeft gekregen in deze laatste rudream (0355)? Ik heb geduldig gewacht omdat ik wel een update van rudream verwachtte maar tevergeefs. Zelf heb ik geprobeerd tuxtxt 1.82 te installeren maar dat werkt ook niet. Wie heeft een werkende oplossing in de LAATSTE rudream? ><fade
voermane Geplaatst: 3 januari 2005 Geplaatst: 3 januari 2005 Nope, werkt niet. Emu's werkten bij mij ook niet helemaal vlekkeloos in de 27-11 versie. Een versie terug (24-11) en alles draait perfect.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen