Ga naar inhoud


komdernietuit5400


jonas

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,<BR>verleden week heb ik de gepatchte versie 1.01.08p (nl) in mijn humax geladen (loader was en is L2.07).<BR>De nederlandse zenders gaan goed op de irdeto embedded, maar de premiere kanalen blijven zo zwart als roet!<BR>Natuurlijk heb ik alle boards gelezen, en ik heb ook een behoorlijk portie informatie opgeslurpt, maar zonder resultaat.<BR>Mijn piccard (24c16-16F84) met de nieuwe files geladen, datum verandert , kaart type verandert in c-card met eeprom-edit, kaart er in eruit, reset van humi etc.. etc... alles voor noppes, PW werkt niet!<BR>Nu vraag ik mij af of de patch wel goed geladen is in mijn humax 5400.<BR>Wie weet waaraan dit kan liggen?<BR>Ik zou ook dankbaar zijn om een setje bin/hex te ontvangen zodat ik de boel kan testen.<BR>john.second@t-online.de<BR>Alvast bedankt.<BR> confused.gif" border="0

Greetz van Jonas

 

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Link naar reactie
Delen op andere sites


hoi<BR>deze 101008p is ok<BR>je moet enkel werken met een atm** kaart<BR>omschakkelen tss pw en c+ is op dit moment<BR>nog enkel op de 5400 mogelijk door even naar standby te gaan en het toestel terug<BR>aan te zetten <BR>deze ird*t* is nog niet gewoon allcam .<BR>heeft iemand een oplossing om dit zonder <BR>de atm** kaart te doen???

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by exDumber:<BR><STRONG>Kan gewoon op een goldje hoor, mits de juiste files.<P>Groetjes,<BR>exDumber</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Hallo, heb hier dezelfde problemen, de juiste files voor op de Gold zouden dus welkom zijn.....om te zien of er effektief wel iets uitkomt uit die Humax.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet hoe dat komt maar PW open krijgen op de hummie is niet altijd evident met GW. Na lang zoeken heb ik files gevonden die werkten op de humax. Ik zal ze wel ff mailen (als jullie mail niet private is tenminste).<P><BR>Grtz,<BR>Assie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook hetzelfde probleem.<BR>Het eigenaardige is dat ik een hele tijd het ganse Prem**re pakket heb kunnen ontvangen.<BR>Ik heb dan mijn kaart 14 dagen uitgeleend, aan iemand met een nokia 9200S.<BR>Ik heb mijn kaart nu terug, heb ze geprogrammeerd met dezelfde file die perfect gewerkt heeft, maar niets gaat nog, ook niet met een nieuw kaartje (smd-piccard). Zijn de keys misschien veranderd? Ik dacht van niet. <BR>Begrijp er niets meer van. Is het de date?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello humiusers,<BR>ik heb de boel aan de praat gekregen, een setje bin/hex dat iemand me toegestuurd heeft heeft het beeld voor pw een stuk duidelijker gemaakt.<BR>De datum moet echter met eeprom-edit verandert worden, voor pw is dit 050f, en voor orf is dit 050a, en dan looptie als een trein!<BR>Als er iemand interesse heeft, geef ff een sentje, ik kan ze naar je toe mailen.<BR>groetjes, jonas<BR>----------------------------------------------<BR>john.second@t-online.de

Greetz van Jonas

 

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

!!Vervolg!!<P>Oh ja, ik was vergeten, de files lopen op een piccard en oo een goldwafer.<BR>Atmel kaart heb ik niet, dus weet ik niet.

Greetz van Jonas

 

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Could you please send me the working files so that I can use my goldwafer card for receiving German Premiere on my Humax 5400.<P>Tx,<P><BR>Gerben.<P><BR>P.s. can someone explain me how to patch my irdeto so that I can decode Premiere? wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer om de C-Cam file voor de Wafer te vinden. Dan werkt PW perfect. De Humax is allCam, maar schakeld NIET (zoals de 9500) om van Betacrypt naar Irdeto. Wil je dus NL en PW, dan moet de interne lezer gereset en een goede kaart. (0-CAM voor NL en C-CAM voor PW)<P>PW op C-CAM-wafer en NL (en de rest) op SECA-Eurocom gaan natuurlijk het mooist.<P>Als je er over nadenkt, is er zelfs logica in te vinden.<P>K cool.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Crazy Ivan,<P>Don't get me wrong, you can post in the Dutch board as much as you want, as long as people will answer in Dutch. (I presume you can read/translate that)<P>I do wan't to point you to the fact that we do have a International Board as well, where you can post messages in English (everybody does there) using the same username and password you are using here.<P>Regards,<P>Toxic[Q]<BR>SAT4ALL Webmaster<p>[ 14-04-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

confused.gif" border="0 Hallo allemaal.<BR>Een vervelend probleem met de humax 5400 is dat hij erg precies is mbt de files op de gw. Ik heb na lang zoeken een setje gevonden dat werkt, het ea au gemaakt met eepromedit, en wat gebeurt er na ongeveer een half uur , weg beeld.<BR>de masterkey is correct want met wallbanger<BR>treed dit probleem niet op. Na uitlezing van<BR>de gw heb ik de bin vergeleken met de oorspronkelijke bin, en wat blijkt, in de keys zit geen verschil. Toch zit er ergens een verschil, want de kaart werkt alleen weer na opnieuw programeren met de oorspronkelijke bin.wie weet raad?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...