Gast Geplaatst: 19 december 2004 Geplaatst: 19 december 2004 ik word nu gek me AB doet raar , als ik 1x op harder druk gaat ie soms 5x in het menu het zelfde verhaal, ik heb een db 7000s met zeus draaien, sinds ie uit is had ik hier geen probleem mee, het probleem doet zich nu +- een week voor komt dit iemand bekend voor ? grt
pascalletje Geplaatst: 19 december 2004 Geplaatst: 19 december 2004 Heb je toevallig een laptop ofzo met infrarood in de buurt staan? Die willen nog wel eens zorgen voor dit soort dingen... Dreambox 8000 / Dreambox 800 / Dreambox 500HD
Gast Geplaatst: 19 december 2004 Geplaatst: 19 december 2004 hmz idd ik heb me laptop op 5 meter afstand staan, tnxs ik ga es kijken hoe ik dat kan uitzetten in XP hoop dat dat het is gr
pascalletje Geplaatst: 19 december 2004 Geplaatst: 19 december 2004 Of eventueel tijdelijk je infrarood op je laptop afplakken, dan weet je zeker of het helpt... Suc6!! Dreambox 8000 / Dreambox 800 / Dreambox 500HD
Gast Geplaatst: 19 december 2004 Geplaatst: 19 december 2004 ghehe ik hou niet van plak oplossingen heb infrarood in device manager uitgezet, voorals nog doet ie het prima :> grt -- update -- super , me nfs onthoud ie nu na een reboot , hij blijft bij de sateliet staan voor de reboot maw geweldig!! heb het gevoel dat ie nu ook veel beter gaat draaien --
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen