Jump to content

Recommended Posts

Posted

Wie weet waar ik een 16/9 testbeeld kan vinden.

Op de Hispasat heb ik er ooit wel één gevonden

en opgenomen maar die opname heb ik per ongeluk

weer gewist. Uiteraard graag wel een digitaal en FTA

signaal!

Posted

hallo op de astra op 28,2 oost zitten de meeste 16:9 kanalen maar of daar een konstant testbeeld zit weet ik zo niet ,veel suc6 <img src="/ubbthreads/images/graemlins/biggthumpup.gif" alt="" />

Dreambox 800HD 90 cm noname Draaibaar openPLI powerd
Dreambox 500HD 90cm Draaibaar OpenPli powerd
2x skystar2 + Prof 7300 op draaibaar 90cm

Arriva 102 mini voor onderweg.

Posted

Toen C+16/9 geen 24u per dag uitzond.

Maar dit behoort nu ook tot het verleden <img src="/ubbthreads/images/graemlins/biggthumpdown.gif" alt="" />

 

<img src="/ubbthreads/images/graemlins/wink.gif" alt="" /> Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...