sathopper Posted December 21, 2004 Posted December 21, 2004 Wie weet waar ik een 16/9 testbeeld kan vinden. Op de Hispasat heb ik er ooit wel één gevonden en opgenomen maar die opname heb ik per ongeluk weer gewist. Uiteraard graag wel een digitaal en FTA signaal!
jalza Posted December 21, 2004 Posted December 21, 2004 hallo op de astra op 28,2 oost zitten de meeste 16:9 kanalen maar of daar een konstant testbeeld zit weet ik zo niet ,veel suc6 <img src="/ubbthreads/images/graemlins/biggthumpup.gif" alt="" /> Dreambox 800HD 90 cm noname Draaibaar openPLI powerdDreambox 500HD 90cm Draaibaar OpenPli powerd2x skystar2 + Prof 7300 op draaibaar 90cm Arriva 102 mini voor onderweg.
kapoentje Posted December 21, 2004 Posted December 21, 2004 Op Thor en op Sirus zendt SVT 1 en 2 dagelijks 16/9 testbeeld 's avonds laat. Zit natuurlijk wel op viaccess en of conax.
Timm1983 Posted December 21, 2004 Posted December 21, 2004 Toen C+16/9 geen 24u per dag uitzond. Maar dit behoort nu ook tot het verleden <img src="/ubbthreads/images/graemlins/biggthumpdown.gif" alt="" /> <img src="/ubbthreads/images/graemlins/wink.gif" alt="" /> Timm1983 Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.
sathopper Posted December 25, 2004 Author Posted December 25, 2004 Helaas nog niets in FTA gevonden..... wie o wie
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now