Ga naar inhoud


gepatched maar geen beeld op pw


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb mijn Humax 5400 gepatched naar 10110p en dit staat nu ook onder stb status.<BR>Alleen heb ik al 3 soorten files geprobeer, maar krijg geen beeld bij P*** W***.<BR>De laatste file die ik heb geprobeerd is de pw.zip van Duckfiles, ook deze werkt niet.<BR>Kan het zijn dat hij dan toch niet is gepatched?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik ben ook maar een versie terug gegaan geeft toch minder problemen.<BR>Je krijgt pw wel aan de gang het is even zoeken.<p>[ 28-04-2001: Message edited by: Vmax ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb ook de nieuwe soft erin (Humax5400) en heb aan mijn kaarten niets moeten veranderen, alles bleef werken.

BigBisat (Astra 1-2-3-4, Hotbird, Eutelsat 9B, Thor en Turksat 42°). Dreambox 920 met dvb-c en dvb-s, Dreambox 7080 met 3x dvb-s en dvb-c, Dreambox8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat heb je eigenlijk gedaan? <BR>Had je vroeger beeld op Prem** ?<BR>Had je een Humax met oudere soft die je gepatched hebt of is het een nieuw toestel met HIC10110 erop die je gepatched hebt.<BR>Indien je beeld gehad hebt, heb je zeker een goede file en is er iets verkeerd in de manier van patchen.<BR>Volgens mij moet je om de HIC10110P er correct op te krijgen, eerst de originele HIC10110 opzetten en dan HIC10110p.<BR>Geef eens wat meer informatie.<BR>Success<BR>Johan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar het de vraagsteller om gaat, is wat er in de kaart moet om het werkend te krijgen, als het eenmaal werkt, blijft ie ook met alle nieuwe patches wel werken.<P>Probeer een bestand te vinden wat op de wafer een C-CAM kaart emuleerd. Als je zo wat probeerd, is de kans zeer groot dat je een 0-CAM progt en die doet het alleen op de NL-kanalen...<P>Even zoeken en het werkt echt hoor.<P>K

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allereerst bedankt voor jullie reacties.<BR>Mijn Humax heb ik altijd gebruikt met een Aston module voor de Seca kanalen.<BR>Ik wilde nu toch wel een mijn Irdeto gaan gebruiken en heb hem gepatched met origenel software en daarna de patch.<BR>Dit staat ook netjes onder de status.<BR>Verder gebruik ik een piccard gold v2.0 die ik met meerdere codes heb geprogrammeerd, maar ik krijg nooit p*** w*** te zien.<BR>De nederlandse Can** + kanalen lukt wel.<BR>Als ik het goed begrepen heb dan is de patch er voor om meer dan alleen de nederlandse kanalen te kunnen zien.<P>Alvast bedankt voor de reacties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yo,<P>Heb hetzelfde voor, met mijne nieuwe humie 5400. Het heeft volgens mij niks te maken met de hex files maar wel in het feit of uwe humax degelijk de betacrypt ondersteunt. Een vriend van mij vertelde van de humie terug te downflashen naar een 106 versie, dan daarover de 106p patch en zo altijd met de nieuwe p versies te updaten en het werkte zo bij hem !<BR>Vanavond ga ik even testen ...<P>Keep everybody updated if it works !!<P>Cya<P>Pinnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou denk niet dat dat helpt, ik heb alles in elke volgorde er op gehad en telkens als er een P in zat werkte PW.<BR>ligt echt aan je files, de mijne zijn voor een F-kaart. De site waar ik ze gehaald heb is jammer genoeg weg.<P>Groetjes, Harry.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...