Fransyvy Geplaatst: 21 december 2004 Geplaatst: 21 december 2004 Ik ben geinterresseerd geraakt in een professioneel pioneer plasma scherm. Deze heeft echter een aantal standaard aansluitingen waaronder een digitaal en analoog RGB. Ook kun je er een uitbreidingskaart bijkopen met de normale component aansluiting. Aangezien dit weer 300Euri extra is wil ik vragen of het ook lukt met de standaard RGB aansluitingen. Voor de analoog zit er een Mini D-sub 15 pin connector op en voor het digitale signaal een DVI-D 24 Pin. Fransyvy Dreambox 8000 en 7000, Wavefrontier 55, Pioneer 505XDE, Denon 4306/3930, B&W Nautilus 802 en HTM3
arnoldl Geplaatst: 21 december 2004 Geplaatst: 21 december 2004 ik ben bang dat het zonder die kaart niet gaat. die sub-d analoog is eigenlijk een vga aansluiting. hierop moet naast rgb een aparte sync voor horizontaal en vertikaal aangeboden worden. op de scart uit van de dreambox zit rgb met een sync signaal verwerkt in een van de kleuren. dit zal dus niet zonder meer gaan. de dvi is geheel digitaal en helaas heeft de dreambox geen digitale video uitgang. grtx , arnold
arnoldl Geplaatst: 21 december 2004 Geplaatst: 21 december 2004 vergeet nog wat , heb je dat scherm al ergens op het oog , in een speciale actie. ben ook dealer van pioneer (ook plasma) en kan mischien wel een goede prijs maken voor je. pm maar als je intresse hebt. grtx arnold
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen