Guest Posted December 24, 2004 Posted December 24, 2004 <img src="/ubbthreads/images/graemlins/cool.gif" alt="" />heb polsat weer a.u met nieuwe european5400 1.3-pl.hdf file goed zoeken en je vind hem <img src="/ubbthreads/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" />
johan vermeer Posted December 24, 2004 Posted December 24, 2004 En hoe is die file met TPS? en cabo ? en vooral: kan hij key 22 en 23 bij conax aan......????
©TheMenk© Posted December 24, 2004 Posted December 24, 2004 TPS OK, CABO OK Conax ook. Heb nog niet kunnen testen met 22,23 keys. Gr TheMenk
Guest Posted December 24, 2004 Posted December 24, 2004 cabo ok bij mij niet hoor en als ik alle berichten lees zijn er vele waar cabo niet werkt met deze nieuwe firm geef effe anders een pm hoe jij het wel gedaan hebt!!??
Recommended Posts