Ga naar inhoud


geen geluid meer op mijn5400


xfiles69

Aanbevolen berichten


IK heb helaas niet op mute gedrukt was het dat maar wat ik zo nog proberen wil is de reciever aansluiten via de optische kabel mischien heb ik dan geluid?<BR>Kan het niet liggen aan het aantal providers wat ik op de seca kaart heb zijn er nu 17 waarvan 4 fake providers ook al geprobeerd met de duckfiles (autoupdate)heb ci 1.05

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb enkele maanden geleden hetzelfde probleem gehad.<BR>Wat bleek, de scart kabel zat niet goed op zijn plaats. Dus gewoon de scart effe goed aandrukken, en geluid was er weer.<P>groetjes,<BR>-----------------------------------------------<BR>jonas

Greetz van Jonas

 

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben momenteel weer aan het werk dus weinig tijd,maar heb het geprobeerd met een andere scart geen geluid als ik hem via de coax aansluit op de tv ook geen geluid (had hem natuurlijk wel opgezocht.Ook heb ik de scart aansluitingen op de tv omgewisseld ook geen effect.Heb dit ook op de freetoair kanalen.<BR> confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sluit je scart 5400 eens aan op een andere video ingang van je reciever, misschien dat die ingang het niet doet om welke reden dan ook ?<BR>Mits je natuurlijk een scart kabel gebruikt die aan de andere zijde gebruik maakt van tulp aansluitingen.<BR>Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zal dat even proberen we geven niet op u hoordt nog van mij. confused.gif" border="0 <BR>Heb trouwens ook al verschillende scartkabels geprobeerd.,Het vreemde is ook via een coax naar de tv ook geen geluid kanaal uiteraard wel opgezocht.<BR>Waarschijnlijk wordt het de dealer bellen confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,<BR>Heb je software versie HIC 1.01.10(p) al op je Humax gezet of opnieuw, en je standaard taal een keer veranderd in het mneu ?!?<BR>anders is het wel een hardware probleem.<BR> cool.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb in het standaard men inderdaad de taal veranderd zal het daaraan liggen ?Heb sw versie hic 1.01.10p.<BR>Kunnen die instellingen weer terug gezet worden (geen idee waar ze op stonden).<BR>Ik wwet zo niet waar ze op stonden zijn maar 3 mogenlijkheden.<BR>Ik zou graag een reaktie van je krijgen want dat is het denk ik zat al te denken aan een software matig probleem confused.gif" border="0 <BR>bvd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...