Ga naar inhoud


Humax + Formula


Visser1000

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,<P>Na me een etmaal suf gelezen te hebben zonder tot een oplossing te komen post ik de vraag hier maar. Mijn Humax vertikt het om te communiceren met Formula. De boodschap "STB to PC Waiting for Humax connection" blijft staan zonder dat de data wordt geladen. Ik heb ook de oudere versies van Formula uitgeprobeert met hetzelfde resultaat. De seriele verbinding zowel op pc als laptop uitgeprobeert; snelheid gewijzigd etc. Vergeet ik iets? Zijn er ook andere programma's om de settings uit te lezen en te wijzigen? Ik las iets over een prog "Setedit" maar kan het niet vinden.<BR>Alvast bedankt!<P>Met vr gr <P>Jan<BR>jgv@zap.a2000.nl<P>HUMAX VACI-5300 + ASTON SECA Module 05

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bedankt Kierewiet. Mag helaas niet baten. Zelfde probleem blijft hangen. Ik denkt dat het aan de seriele kabel ligt. Hoewel het een nieuwe nulmodem kabel is. Zou het anders niet weten. Volgens setedit moet ik de ontvanger uit en aanschakelen (stand-by of werkelijk off?). <BR>Zijn er wellicht nog knopcombinaties die ik kan gebruiken. In de gebruiksaanwijzing en op de humaxsite vind ik niets over het protocol. Ik vraag me af of anderen zonder vertraging kunnen uploaden of dat ik misschien een wachttijd in acht moet nemen. Balen de 5816 ingeruild o.a. om de kanalen op de pc te kunnen editen maar gelukkig ook om de f1 weer op k te kunnen bekijken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet de ontvanger Volledig uitzetten met <BR>de knop aan de achterzijde <BR>Het zou probleemloos moeten werken zonder wachttijden of andere protocolen<BR>Let op van humax naar pc is iets langzamer<BR>dan van pc naar humax<BR>En er zijn geen knopcombinaties<BR>Test maar <P>hoi<BR> tongue.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...