Ga naar inhoud


Pipo toch


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi die pipo,<P>beste pipo waarom krijg ik na 2x mailen geen reactie van jou ? Of stuur ik het niet naar het goeie adress ?<P>gr Salu2<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Beste Pipo,<P>Jij zegt op dit forum dat je een leuke satside hebt die gecodeerd is en dat als iemand de inlog codes wil hebben ze alleen maar ff een mailtje naar je hoefen te sturen en dat je dan het wachtwoord terug gemailt krijgt. !!! DUS NIET !!!<BR>Ik heb je al tig keer gemailt en op dit board krijg ik ook geen reactie van je.<BR>Jammer dat het zo moet, maar maak dan A.U.B. ook geen reklame voor jezelf als je niet wilt dat mensen op je side komen kijken.<BR>Wat een flauw gedoe allemaal.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

...en als we het over goed Engels hebben...<BR>het is geen FAQ's maar FAQs<BR>...geen PIC's maar PICs<BR>...geen New's maar News (MasterCRD ieder keer fout...)<BR> <BR>een apostrof geeft aan dat het iets is VAN iemand/iets. Bijvoorbeeld, Jan's house = the house of Jan. <BR>Bij het meervoud maken van iets, gebruik je wel een "s", maar geen apostrof. Dus: een PIC, twee PICs. In het Engels maakt het dus niets uit of het een echte woord is of een akroniem - in alle gevallen, geen apostrof bij een meervoud. <P>heerlijk flauw... maar wel waar... <BR>2old<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

he jongens hebben jullie niks anders te doen dan fouten te verbeteren van andere??.<BR>Jullie schrijven ze nooit af wat??.<BR>Het is hier een echte kinderclub aan't worden .<BR>Wel spijtig want volgens mij heeft dit niks meer met de hobby te maken en moeten jullie maar eens les gaan geven .<BR>Ik geef jullie een tip ga eens op zoek naar werk een school of zo mischien kunnen zij nog wel wat leerkrachten gebruiken. mad.gifmad.gif <P>------------------<BR><p>[This message has been edited by pipo (edited 12 July 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...