paardengek Geplaatst: 11 januari 2005 Geplaatst: 11 januari 2005 Kenwood, Feeds gaan pas "aan" wanneer er een uitzending is. Deze uitzending wordt dan vaak ge upload naar een studio. In de meeste gevallen zijn de frequenties etc van de feeds van te voren bij het publiek ( wij als hobbiësten) niet bekend. Toevallig is de upload feed van Parijs Dakar wel bekend. Zoals je merkt wordt deze feed gebruikt door diverse omroepen van diverse landen. Ik ben een keer bij zo'n sateliet bus, die de uploading van een feed verzorgt, geweest. Dit vond ik wel interessant, dit was bij de uploading van de Nederlandse paardenkoersen in Wolvega, verzorgt door SBT. Met vriendelijke groeten, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
pet123 Geplaatst: 11 januari 2005 Auteur Geplaatst: 11 januari 2005 Citaat: Zag ook dat er een nos feed was. Deze komt 45 % binnen. Staan de feeds 24 uur aan of gaan ze pas aan als ze gebruikt worden??? Want dan is het logies dat ik maar 45 % ontvangst heb. Dakar feed find ik geweldig...bedankt Groeten Marco Feeds voor het Nos Journaal zijn vaak te bekijken tijdens de nieuws uitzending. Voor een live verbinding of voor het instarten van een montage die op lokatie in de SNG auto is gemonteerd. Ook maakt de MCR in Hilversum gebruik van deze transponder.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen