Ga naar inhoud


Humax F1-VACI


q

Aanbevolen berichten

Hello,<P> Wie kan me helpen met de laatste upgrade voor mijn HumaxF1-VACI decoder.De embedded viaccess module werkt perfekt maar wanneer er een Astoncam wordt gebruikt duurt het een eeuwigheid vooraleer er beeld verschijnt.Bij het zappen duurt het met wat geluk een 10-tal seconden vooraleer de zender verschijnt.Veelal moet ik het bakje uitdoen en opnieuw aanleggen om ook maar beeld te krijgen.Alhoewel er geen kaart in de embedded viaccess module zit verschijnt er op het scherm:"Initialisatie viaccess module".Misschien is het verouderde software?Wie helpt me met eventueel een adres waar ik de software kan downloaden.<P>Dank bij voorbaat. frown.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Typisch, ik heb ook deze combi en heb er geen last van. Alleen bij het aanzetten van de doos moet de Aston cam 10 sec. initialiseren, maar de Viaccess module hoeft dat nooit, althans, je ziet er niks van! Welke sw versie heb je dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello Bigfoot,<P>De versie van mijn Humax F1-VACI is:<BR>"SW SVC1.02.03" loader versie L2.04(0004.0000).Laatste update:12 mei 1999.<BR>Waarschijnlijk ligt het aan de oudere versie van de update.Waar zou ik een nieuwere versie kunnen op de kop tikken.<P>Alvast bedankt voor de moeite.<P>Vriendelijke groeten. frown.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...