Ga naar inhoud


Irdeto kijkers proefabo nemen


RobinHood

Aanbevolen berichten

Correct me if I'm wrong. Zoals ik al eerder meldde, moeten Irdeto kijkers straks 59,95 betalen voor een nieuwe II kaart. Ik had tenminste iemand bij me, die zo'n brief gekregen had.( 1 vd 1000 testfiguren) Hij had geen internet. Dus bij mij de kaartnummer invullen op die kaartwissel site, en ja, hij werd herkend. Als laatste bladzijde had je een paar opties. Je neemt een abo, of je betaalt 59.95 voor een nieuwe kaart.

Dat betekent dat alle andere mensen waarschijnlijk ook die 60 euro betalen moeten. Omdat er nu nog een proefabo loopt(tot 31 januari) zou ik persoonlijk 3 maand C+ gaan kijken, om zo aan een nieuwe kaart te komen. Bij broertje gedaan, die heeft nu dus een Ird. II kaart. Straks betaal je die 60 euro voor niks, want dan is die actie afgelopen. Of je neemt een basisabo, zonder (!) Nickelodeon voor 6.95 p/mnd.

Let op, dit is gewoon maar een tip. Ik begrijp dat niet elk hier zo over denkt. Dus schiet mij niet af.

Broer is blij in elk geval. Hij heeft overigens gewoon een oud kaartje van mij gekregen, die hier nog lag. Je doet bij het aanmeldingsformulier er even een A4 tje bij dat de kaart in andere handen is overgegaan, plaatst 2 handtekeningen, en klaar is kees.

Amiko + Philips 8121, Gibertini 1.25 draaibaar en triax 88, A1,2,3..

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...