Ga naar inhoud


2 films op een DVD zetten is dit mogelijk?


Aanbevolen berichten


Gaat prima. Ik doe dit met oude gedownloade Tatort-afleveringen. Die zijn ongeveer 1,5 uur per stuk. Zo krijg ik 3 uur op 1 DVD. Daar de downloads vanaf VHS lijken te komen of anderszins gecaptured zijn vanaf tv (het ARD-1-logo of NDR-logo staat ook prominent in beeld) is de kwaliteit toch al niet super en beter wordt het toch niet als je het op een bitrate van 8000 zou doen, vandaar dat er met gemak 2 tegen iets beter dan VHS-kwaliteit op 1 DVD kunnen.

 

Hoe ik dit doe?

 

Met Ulead DVD Moviefactory.

Daar voeg je de 2 films toe. Eventueel knip je ze nog in hoofdstukken en maakt er nog een leuk keuzemenu bij bij het opstarten (zelf een achtergrond gecaptured van het Tatort-intro). Daarna de zooi branden en je hebt een mooie DVD met 2 films. En kan natuurlijk ook met meer films. ;-)

Mvg, Dick

 

-- Dreamobox 7000s (80GB) / Multytenne en een inactieve vaste opstelling voor Astra1 en een aantal ontvangers die weg mogen/kunnen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Dick,

dus het kan wel maar dan moet je gebruik maken Ulead DVD Moviefactory.

ok

 

ik hoop dat er nog iemand is die nog een een oplossing heeft want eigenlijk

kan ik nu wel een film op een DVD zetten. Dus zoek ik een eenvoudig klein programma.

 

bedankt voor info

 

gr Phill

Philips dst5816 / Dreambox7000 / Dreambox8000 (image OpenPli)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Beton,

dat programma gebruik ik ook alleen het is me nog niet gelukt 2 films te plaatsen.

 

En als het kan wil ik op het menu (opgebouwd in DVD author) meenemen zodat je nog kan zappen naar andere film fragmenten.

 

Zou jij me uit kunnen leggen welke stappen ik moet doen hiervoor binnen

Nero Expres?

 

gr Phill

Philips dst5816 / Dreambox7000 / Dreambox8000 (image OpenPli)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...