Gast Geplaatst: 17 januari 2005 Geplaatst: 17 januari 2005 Ik nam laatst een avond tv op, zo'n 4 a 6 uur of zo. Deze wil niet meer afgespeelt worden. Dit is de tweede keer dat ik zo'n lange opname maak. Ook een 4 urige radio opname wil niet langer afspelen. Ook na overzetten en met Projectx proberen te demuxen maar die geeft talloze foutmeldingen. Bestand is dus gesloopt tijdens opname. Ik gebruik trillenium image van vorig jaar. Lijkt me vooralsnog niet een reden(?) Een filmpje met een normale lengte gaan goed.. (Zoals 2 uur)
philos31 Geplaatst: 17 januari 2005 Geplaatst: 17 januari 2005 Niet echt een antwoord wat helpt, maar misschien ook wel. Ik moest van een bepaald duits nummer de videoclip hebben dus heb ik van het weekend 8 1/2 uur VIVA zitten opnemen, bestand is prima af te spelen en ook het demuxen (om die ene clip te krijgen) met projectx ging zonder problemen. Ik draai de Hydra Zeus. ____________________________________ -Dreambox DM800HD / Linksys NSLU2 / Moteck 120 - 1.20M Draaibaar Triax / Popcornhour A100 & A110
Jobe Geplaatst: 17 januari 2005 Geplaatst: 17 januari 2005 Edje, Als het goed is heeft de dreambox meerdere bestanden aangemaakt met een maximale grootte van 1GB. In principe kun je zelf door te renamen/verwijderen de totale opname tijd wijzigen. Probeer bijvoorbeeld eens de files met extensie .002 en hoger te renamen naar een andere naam b.v. Opname1.002 => Backup.002 Opname2.003 => Backup.003 etc. Op deze manier heb je de opname tijd ingekort. Met deze methode kun je in principe ook andere .ts files onder een .eit file hangen. DM8000,DM7025,DM7000,NAS(DS407)
Gast Geplaatst: 18 januari 2005 Geplaatst: 18 januari 2005 Ik heb ook los geprobeerd, helaas ook kapot.. Er moet iets geks zijn, wellicht toch de image.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen