Ga naar inhoud


handmatig invoeren keys


fredzetee

Aanbevolen berichten

Dreamers,

 

Ik las net dat er weer conax licht is op de dreambox en heb dus een update van de keys gedaan. Geen beeld. Toen dacht ik dat dit wellicht ook wel erg snel zou zijn (bericht is van 20:04) en dat ik wellicht de keys handmatig in moest geven. Als je in Hydra op de blauwe toets drukt en dan op ok kom je in het keys menu. Nu staat daar geen conax bij! weet iemand waarom niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
Dreamers,

Ik las net dat er weer conax licht is op de dreambox en heb dus een update van de keys gedaan. Geen beeld. Toen dacht ik dat dit wellicht ook wel erg snel zou zijn (bericht is van 20:04) en dat ik wellicht de keys handmatig in moest geven. [color:"orange"]Als je in Hydra op de blauwe toets drukt en dan op ok kom je in het keys menu.[/color] Nu staat daar geen conax bij! weet iemand waarom niet?


Als ik, in Hydra op de blauwe toets druk geraak enkel ik bij de softcams.
Link naar reactie
Delen op andere sites

blauwe knop op hydra dan ok en je komt dan in een menu wat diverse key menu's laat zien

 

irdeto keys

viaacces keys

etc etc.

Alsje vervolgens met de cursor toetsen naar b.v. irdeto keys gaat en drukt op ok zie je de keys staan.

Er is echter geen menu ingang voor conax keys bij.

 

Waarom niet? is daar een speciale reden voor? omdat ze te lang zijn om met de hand in te voeren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...