Jump to content

Galavision

Guest janB

Recommended Posts

Maar natuurlijk kan dat! Je kunt je voor een abonnement op het Mexicaanse Televisa pakket wenden tot:<BR>Visat - Ciudad de la Imagen<BR>C/Luis Bunel<BR>2 Oficina A-0<BR>28223 Pozuela - Madrid<BR>Espana<P>Abonnementen kunnen ook door inwoners van Nederland afgesloten worden. Het gaat om de zenders Galavision, Eco, Telehit, Ritmoson en Telenovelas. Het kost slechts F 720,= per jaar. Of toch maar even wachten tot Viaccess gekraakt is?

dank je jos voor je reaktie.<BR>ik wacht nog wel even,want f700,00 is wel erg veel voor een paar zenders.<BR>gr. jan<P>------------------<BR>

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by janB:<BR><B>dank je jos voor je reaktie.<BR>ik wacht nog wel even,want f700,00 is wel erg veel voor een paar zenders.<BR>gr. jan<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P>Inderdaad, als je bedebkt dat (ik denk een jaar of 7 geleden) Galvision analoog op Astra zat en dat het hele programma sowieso niet om aan te zien was...<P>

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.