Ga naar inhoud


[Strong] Wat is Irdeto?


Gast

Aanbevolen berichten

Ik ben in het bezit van een Strong 8000, en heb een abon. op het basispakket van Canaaldigitaal. Echter ik kan oa. Nickelodeon en MTV niet ontvangen omdat die niet met een Irdeto ontvanger te ontvangen zijn. Is er een oplossing en wat betekent Irdeto.

 

bedankt

Theo

Link naar reactie
Delen op andere sites


irdeto is een codering.. C+ zendt op het moment uit in Irdeto 1, Irdeto2 en Seca 2... in originele toestand is jouw ontvanger enkel geschikt voor Seca dus zou je boven genoemde zenders moeten kunnen ontvangen.

welke firmware heb jij? en al opnieuw kanalen laten scannen?

Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een oplossing is nieuwe software op je reciever te zetten, en dan een nieuwe canal digitaal seca2 kaart aan te vragen.

De gratis SECA2 kaart voegt niets toe aan de NL kanalen die je nu ontvangt in IRDETO1, maar voor €6,95 per maand krijg je de volgende kanalen:

Nickelodeon, MTV Hits, MTV Base, MTV2, VH1, VH1 Classic, Mezzo

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmm maar nog geen reaktie van de vrager.. want volgens mij vroeg hij alleen waarom MTV en de kids zender het niet doen.....

maar dat hangt dus van de firmware+ kanalenlijst af vrees ik.. de kaart is wel goed

Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan heb je dus een Seca kaart want een irdeto kaart doet het niet in een strong.

Volgens mij hoef je alleen maar opnieuw de kanalen in te scannen en ben je klaar.

Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...