Gast Geplaatst: 20 januari 2005 Delen Geplaatst: 20 januari 2005 Hallo daar, ik ondervind enkele problemen met het programmeren van Fun7 kaartjes in CasStudio5 (bij 4.71 trouwens ook). Als ik de kaart erin doe geeft hij aan dat er een FunCard in zit maar geen Fun7 (PrussianCard5), dit moet ik zelf selecteren, dus de auto detect werkt ook niet perfect. Als ik dan ga schrijven gaat de flash er zonder problemen op, maar begint hij met de Ext. EEPROM dan krijg ik de melding : Run-time error '424' Object required. Maar als ik een Fun6 (PrussianCard4) selecteer gaat alles er zonder problemen op. Het maakt ook niet uit of ik bij het Options menu en dan bij Advanced Activate HighSpeed Programming for PrussianCard5 selecteer. Ik heb de melding : Run-time error '9' Subscript out of Range ook al eens gehad. Wie heeft dit ook al een gehad of weet wat er aan de hand is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 20 januari 2005 Delen Geplaatst: 20 januari 2005 Hoi, Dat probleem is bekend, ik heb het ook vaak gehad. Wees er zeker van dat je de USB drivers goed hebt geinstalleerd. Ik heb mijn systeem (Win XP) opnieuw geinstalleerd en alleen de 5.0g geinstalleerd, daarna heb ik bijna geen problemen meer gehad. De versie 5.0g is beter en heeft duidelijk minder problemen. Als je de FUN7 voor de Dragon wilt programmeren, moet je de autodetect uit zetten, dat kan de kaart kapot maken. Als alles niet gaat, blijft niets anders, dan je pc "schoon" te maken en een volledig nieuwe installatie te doen. mvg Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 20 januari 2005 Delen Geplaatst: 20 januari 2005 De drivers zijn in orde v6.23 en ik gebruik 5.0g ik heb het er allemaal eens opnieuw opgezet en het schrijven naar de Dragon Loader Card is nogsteeds okay (maar dat ging al), maar de autodetect werkt nu wel goed, alleen het schrijven naar een normale Fun7 nogsteeds niet. Moet gewoon weer Fun6 selecteren. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen