Gast Geplaatst: 20 januari 2005 Delen Geplaatst: 20 januari 2005 Ik heb een nieuwe dreambox 5620 gekocht maar weet iemand hoe je hier in een canal digitaal kaart aan het werk krijgt. De kaart heeft sinds vrijdag niet in een decoder gezeten, ik heb hem in mijn astomcam gedaan en het ding op sbs gezet, maar ik krijg hem niet aan de gang. Ik heb nog geen nieuwe image op de db gezet. Als iemand een idee heeft hoor ik het graag. *** onderwerp aangepast. kies aub in het vervolg zelf een duidelijk onderwerp Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 20 januari 2005 Delen Geplaatst: 20 januari 2005 Alternatieve image zoals PLi® of Hydra installeren. Als emu om je kaart te gebruiken kan je camx of newcamd bijv gebruiken Peter Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 20 januari 2005 Delen Geplaatst: 20 januari 2005 Heb ik dan nog een cam nodig, of kan ik de kaart dan gewoon in het card reader slot doen. Ik weet in ieder geval dat ik me dit wiekend niet ga vervelen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bigfoot Geplaatst: 20 januari 2005 Delen Geplaatst: 20 januari 2005 gewoon in het slot met de chip naar beneden. Met de juiste EMU moet het werken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Goldwing Geplaatst: 20 januari 2005 Delen Geplaatst: 20 januari 2005 Als je newcamd met AU (autoupdate aan) gebruikt dan werkt ie prima.. Wavefrontier T90 met 12 Smart Octo LNB's Archsat met 3 Smart Octo LNB's 1x Dreambox 8000, 4x Dreambox 800se en 2x Dreambox 800 28.2e - 23.5e - 19,2e - 16.0e - 13.0e - 10.0e - 4.8e - 0.8w - 4.0w - 8.0w - 12.5w - 15.0w - 22.0w - 30.0w - 40.5w Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen