Ga naar inhoud


AU Humax


Bocky Wocky

Aanbevolen berichten

Ik weet niet of ik de enige ben die hier problemen mee heeft, maar de nieuwe keys komen maandelijks maar moeizaam naar binnen op mijn Humax.<BR>Ik heb een 5400 met Aston 1.03 + GW.<BR>Al laat ik de ontvanger dagen lang aanstaan, dan nog komen er zelden keys naar binnen.<BR>Met het loggen gaat het soms iets sneller (season-1), maar ook dat gaat moeizaam.<BR>Is dit met een Aston 1.05 opgelost?<BR>Ppua + mk1 zijn in orde.<BR>Ook ligt het niet aan de pic-flie, gezien ze soms wel binnen komen.<BR>Deelt iemand deze ervaring?<P>B.W.

There are 10 kinds of people in the world.

Those who understand binary numbers and those who don't.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi,<P>Hier hetzelfde maar dan met de Aston/seca 1.05 vorige maand ging het allemaal goed, maar deze maand lukt het van geen kant om de code`s binnen te halen, de ppua`s en de key 01 kunnen toch niet ineens allemaal veranderd zijn?<BR>Ik ben er nog niet achter hoe het kan, ook met een orginele canal+ kaart lukte het zelfs niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is bekend dat humax met een aston 1.03 moeizaam en soms helemaal geen autoupdate krijgt, met de aston 1.05 is dit probleem verholpen indien de goede ppua en mk01.<P>Greetz

VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image.

Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.
Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Humax 5400 met HIC 1.01.03 (Non patched)<BR>Update met geldige MK1/PPUA binnen 15 minuten (meestal slechts 4 minuten). Dit op originele kaart en Aston 1.05<BR>Voorheen had ik een Aston 1.03 die in dezelfde Humax NOOIT opwaardeerde! Moest toen mijn Aston 1.03 + kaart in de Nokia 9800s stoppen en binnen het kwartier weer klaar.. Valt het mensen ook op dat een Aston 1.03 eigenlijk fungeert als 'blokker'. Orig kaart + Goldwafers vielen echt nooit uit door attacks e.d.

Link naar reactie
Delen op andere sites

<B><I>Valt het mensen ook op dat een Aston 1.03 eigenlijk fungeert als 'blokker'. </I> </B><P>Inderdaad nooit geen problemen gehad met welke attack dan ook!<BR>Ik mag aannemen dat dit met een 1.05 hetzelfde is.. toch?<P>B.W.<p>[ 03-08-2001: Message edited by: Bocky Wocky ]

There are 10 kinds of people in the world.

Those who understand binary numbers and those who don't.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...