edbe Geplaatst: 22 januari 2005 Geplaatst: 22 januari 2005 ik heb een @sat 9500 reciever, ik werk met o.a. een Funcard5 & Titaniumcard en hebt ook een originele C+ abbo kaart. maar wat ik mij afvraagt : zijn er ook recievers waar je 2 cards tegenlijk erin kunt steken, zonder dat je steeds 1 kaart moet wisselen.... (bedoel ik wel zonder enige module...) 2 x KPN TV+ Box & Formuler Z11 Pro
Theo50 Geplaatst: 22 januari 2005 Geplaatst: 22 januari 2005 Volgens mij bestaan die decoders niet, maar ik kan mij natuurlijk vergissen. Het lijkt mij trouwens ook niet zo'n groot probleem, want een losse Matrix-Cam waar je bijvoorbeeld je originele Canal Digitaal kaart in kan stoppen kost tegenwoordig nog geen €50,- Om daar dan eventueel, als ze wel te koop zijn, een nieuwe ontvanger voor aan te schaffen lijkt mij niet zo zinvol. Of er moet een andere reden zijn dat je deze vraag stelt? mvg Theo50
edbe Geplaatst: 23 januari 2005 Auteur Geplaatst: 23 januari 2005 het is eigenlijk voor mijn ouders, want die hebben er niet zoveel verstand van..... daarom wou ik weten of er recievers bestaan die gewoon 2 cards readers hebben........ 2 x KPN TV+ Box & Formuler Z11 Pro
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen