Ga naar inhoud


Is er een alternatief voor de Hauppauge Dec2540


robbo

Aanbevolen berichten

Zoals hier al te lezen is, is de Hauppauge Dec2540 niet meer gecertificeerd door digitenne:

 

http://www.sat4all.com/ubbthreads/showfl...p;page=1#784795

 

Op het forum van Hauppauge staat dat de 2540 niet meer gemaakt wordt en dat ze ze ook niet meer op voorraad hebben. Is er een alternatieve ontvanger die het mogelijk maakt om via USB op te nemen op je PC?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
En waar kun je die het beste halen? Ik zou het graag eerst proberen in een winkel ofzo met mijn kpn kaartje.

Ik heb effe gegoogled maar kan zo gauw geen dealer vinden. Technotrend.de heeft geen dealerlijst.


LET OP: In Duitsland zijn ze te koop met type nummer DEC 2000-T, maar er zit geen conax cardreader in. Dit zijn de zgn. FTA ontvangers.
De enige mogelijkheid is om de DEC 2540-T (met cardreader) tweedehands op de kop te tikken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou kunnen overwegen de mijne in de verkoop te doen.... Als ik jou daar blij mee kan maken? De mijne staat toch maar niets te doen.

 

Is wel een Common Interface versie.... Met het oude Digitenne-logo, dat er nooit doorgekomen is...

 

Maar... ik weet eigenlijk nog niet of ik wel afscheid wil nemen van het mooie exemplaar.... Hij is erg uniek namelijk.

 

Bink.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Is dat het apparaat die hier genoemd wordt?

Deze personen hebben moeite om hem werkend te krijgen op hun PC en ik wil hem juist daar voor hebben. Als dat gegarandeerd is, heb ik wel interesse.


Nee volgens mij is een digibox wat anders als een Hauppauge 2540t.
Ik heb er een en werkt perfect met de laptop of pc.

grtx Henk
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...