Ga naar inhoud


16/9 breedbeeld


Gast

Aanbevolen berichten

ik sinds 2 dagen een 5400 gekocht met 1.05 erbij ,ik heb bij breedbeeld canal+ links boven streepjes boven het beeld ,heb geen breedbeeld TV.........<BR>wat staat er verkeert???<BR>bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites


er staat niets verkeerd ... die paar streepjes die jij ziet heb ik ook. Daarin zit het signaal om over te schakelen naar 16/9.<BR>Beschouw het als een schoonheidsfoutje van de Humax. Zal wel ooit eens opgelost raken.<P>CU<BR>Red

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Bij mij gebeurt het omschakelen naar breedbeeld automatisch, een van de pinnen van de scart plug is hiervoor verantwoordelijk. De 5400 moet dan natuurlijk wel voor 16:9 geconfigureerd staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> De 5400 moet dan natuurlijk wel voor 16:9 geconfigureerd staan. <HR></BLOCKQUOTE><P>hoe configureer ik hem daarvoor dan??????<BR>dank u<p>[ 24-08-2001: Message edited by: K-L ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het beste kun je pin 8 van de scart doorknippen. Dit werkt het beste, want dit is de enige manier om met de volledige resolutie te genieten van 16/9 en 4/3 zonder een instelling van de Humax te veranderen. (Je zet de Humax dan op 16/9 en Vol-beeld). Het enige nadeel is dat de Humax niet automatisch zichzelf op de TV selecteerd en dat je handmatig de TV op Breedbeeld modes moet zetten. Ik heb dit al naar Humax gestuurd en ze hebben mij beloofd te overwegen binnenkort ook dit probleem op te lossen.<p>[ 24-08-2001: Message edited by: Littlesat ]

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb sinds april 2000 een Humax 5400 en die schakelt sinds 5 december 2000 (Titanic weten we het nog?) keurig en geheel automatisch over op BB op mijn Sony..Niks geen fout hoor.. Gewoon in de Settings de Humax op 16:9 zetten en een correct SCART kabel kopen. Mijn Scart ging toen zelfs nog via de MSS-1000IP naar de TV....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...