Ga naar inhoud


DVD speler HE DVX3138H: is dat wat?


Crest

Aanbevolen berichten

Bij een bekende bouwmarkt staat een DVD speler te koop voor € 59,-- welke ook Divx aankan. Heeft iemand ervaringen met de speler?

Ik wil bijvoorbeeld weten of deze speler Divx films speelt met ondertitels die met een srt bestand aan de film zijn toegevoegd. Dus naam film.avi + film.srt = film met ondertitels.

En kan deze DVD speler ook Xvid aan?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het probleem zit in het volgende. De dvd speler kan alleen ondertitelbestanden (srt of sub) lezen als de 1e extensie .srt of .sub is.

 

Dus als je bijvoorbeeld:

TroyCD1.avi en TroyCD2.srt op een cd zet gaat het prima,

echter als je Troy.DVDRip.avi en Troy.DVDRip.srt op een cd zet gaat het fout, hij denkt dan de extensie .DVDRip is.

 

Goed opletten met branden dus..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Het probleem zit in het volgende. De dvd speler kan alleen ondertitelbestanden (srt of sub) lezen als de 1e extensie .srt of .sub is.

Dus als je bijvoorbeeld:
TroyCD1.avi en TroyCD2.srt op een cd zet gaat het prima,
echter als je Troy.DVDRip.avi en Troy.DVDRip.srt op een cd zet gaat het fout, hij denkt dan de extensie .DVDRip is.

Goed opletten met branden dus..

M'n pa heeft er een gekocht. Inderdaad: de ondertitels doen het!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Bij een bekende bouwmarkt staat een DVD speler te koop voor € 59,-- welke ook Divx aankan. Heeft iemand ervaringen met de speler?
Ik wil bijvoorbeeld weten of deze speler Divx films speelt met ondertitels die met een srt bestand aan de film zijn toegevoegd. Dus naam film.avi + film.srt = film met ondertitels.
En kan deze DVD speler ook Xvid aan?

Ik kan op internet trouwens helemaal niets over deze DVD speler vinden. Wat ik belangrijk vind zijn bijvoorbeeld de updates voor deze speler. Weet iemand meer?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet je vingers aan branden en voor een paar tientjes meer (desnoods het dubbele) een merk kopen waar wel updates voor te vinden zijn. Beter 1 keer wat meer geld uitgeven dan je achteraf rot ergeren en uit pure ellende alsnog een duurdere moeten kopen.

 

Suc6

DB500s met gemini, enorm ruk uitgerichtte 100cm triax op een moteck motortje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Niet je vingers aan branden en voor een paar tientjes meer (desnoods het dubbele) een merk kopen waar wel updates voor te vinden zijn. Beter 1 keer wat meer geld uitgeven dan je achteraf rot ergeren en uit pure ellende alsnog een duurdere moeten kopen.

Suc6

Dat was precies de reden waarom ik dit apparaat niet gekocht heb. Ik wil liever een Kiss of zo waar allerlei updates voor te vinden zijn.
Met deze is het zo, dat je inderdaad geen updates kunt vinden en je dus blijft zitten met allerlei bugs enz. Bedankt voor je reactie.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...