Guest Posted August 19, 2001 Posted August 19, 2001 in tegenstelling tot eerdere berichten vanaf nu de werkende 3.0+ CAM met nederlands menu te downloaden.<P>GETEST in eigen Humax 5400 en 100% !<P>met vriendelijk dank aan Planet Hemp voor mail en uitleg en SchumiNL voor combineren van Crazy Ivan file met Hemp's.<P>Uiteraard is de vertaling van Crazy Ivan, ik heb slechts een samenstelling gemaakt van de files zodat ie nu ook NL draait op 3.0+<P>Humax Support pagina:<BR>members.tripod.com/humax5400/<P>GEEN rechtstreekse links maken naar de zip file a.u.b., gewoon eerst naar de pagina.<P>Ik zou het zeer op prijs stellen indien er meerdere copy's op servers komen, scheelt mij een enorme berg dataverkeer !<P>c-ya !
Guest Posted August 19, 2001 Posted August 19, 2001 @viewer, jou link ligt bijna helemaal plat, de verbinding is al twee keer verbroken geweest!<P>Als ik hem van je binnen heb zal ik hem ook weer even hier naar info@sat4all.com sturen. Dan kan hij weer op de DLMaster gezet worden.<P>Waar is eigenlijk Crazy Ivan gebleven? Normaal is hij er altijd als de kippen bij met 'n NL vertaling!<P>In ieder geval mooi dat SchumiNL het gefixt heeft!<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>
Guest Posted August 19, 2001 Posted August 19, 2001 <A HREF="http://www.humax.x1.nl" TARGET=_blank>Irdeto en Seca Imbedded Patch Nederlands Alcam V3.0.zip</A><P>De file heet download.zip<P>Mzl
Guest Posted August 19, 2001 Posted August 19, 2001 @viewer, deze nieuwe NL versie van de +CAM v3.0 is niet te openen met Background-Patcher!<P>Hij kan de ID van de ontvanger niet vinden!!!<P>Hebben ze dit expres gedaan, of is dit 'n foutje. De gewone +CAM v3.0 versie kan wel normaal geopend worden met de Background-Patcher!<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>
Guest Posted August 19, 2001 Posted August 19, 2001 Ik heb het zelfde probleem en heb backgroundpatcher V2.0
Guest Posted August 19, 2001 Posted August 19, 2001 Heb de file nog eens gemirrord,<P><A HREF="http://www.vdbosch.com/viewtopic.php?topic=54&forum=2&0" TARGET=_blank>Hic10306PHplus cam NL !!!!!</A>
borsjea Posted August 19, 2001 Posted August 19, 2001 Zelfde probleem met backgroundpatcher V2.0, ziet niet voor welke ontvanger het bestand bestemd is, tevens is de bestandsgroote zo'n 7 Kb kleiner tov de niet nederlandse versie<BR>nl versie 771 Kb en niet nl versie 778 kb<p>[ 19-08-2001: Message edited by: borsjea ]
Recommended Posts