Ga naar inhoud


[7020S] background picture in jukebox?


patje1

Aanbevolen berichten

hallo allemaal,

 

Ik heb vandaag jukebox op mijn db.in de zues geinstalleerd en speel nu vrolijk mp3tje`s af. Het is alleen hinderlijk dat er een tv beeld achter te zien is. Nu zit er een optie "use background picture" in het programma.

Weet iemand hoe dit werkt?

 

Patje1.

Dreambox DM500HD met 1 TB externe hardeschijf en een DM600 met 120GB harde schijf op een wavefrontier met astra 1,2 en 3.

Link naar reactie
Delen op andere sites


met FTP in de map Var/Tubox/Config/Pictures het bestand radio.mvi en mp3.mvi verwijderen en je hebt geen achtergrond meer bij het luisteren naar radio en mp3.

 

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Hiervoor moet je een mvi-file in de dir plaatsen van waaruit je mp3s (enz) wil afspelen (instructies te vinden op het net - zelfde procedure als de bootimage). Maar ik heb hier zelf ook nog een vraagje over: ik heb de instructies gevolgd, en het lukt ook wel, maar hij 'snijdt' wel een heel stuk van m'n pic af links en rechts. Heeft iemand hier een oplossing voor? En ook - kan het windowpje met de mp3 info kleiner gemaakt worden (anders wel leuk hoor, maar zo groot!)

 

-Stephan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...