Gast Geplaatst: 4 februari 2005 Geplaatst: 4 februari 2005 Heb de nieuwe hydra poseidon geinstalleerd alles verder oke, maar druk ik op de groene knop van de a.b.krijg ik een error melding File/var/etc/cpanel.xml.encrypted not found. Als redelijk nieuw lid op dit forum zit ik even met m'n'handen in het haar. Wie kan en wil mij hierbij helpen? Groet, Korsat
hce Geplaatst: 4 februari 2005 Geplaatst: 4 februari 2005 Heb je een flasherase gedaan? DM7000S - een image - Triax en rotor
©TheMenk© Geplaatst: 4 februari 2005 Geplaatst: 4 februari 2005 Staat die file(cpanel.xml.encrypted) wel op de plaats die ie verwacht??? Dus weet je zeker, dat die er is. Ff telnetten en checken. Kijk ook even of de juiste permissies zijn gezet. Gr TheMenk
redneck eyeball Geplaatst: 4 februari 2005 Geplaatst: 4 februari 2005 Als je een nieuw image plaats dan zou dit automatisch op de juist plaats moeten staan. Dit klinkt verdacht als een 'vergeten Flash Erase' te doen ... CU Red
Gast Geplaatst: 5 februari 2005 Geplaatst: 5 februari 2005 Ja, natuurlijk, dit had ik inderdaad vergeten, draait nu als een speer. Dank voor de reactie. Korsat
Gast Geplaatst: 5 februari 2005 Geplaatst: 5 februari 2005 Inderdaa, vergeten een flash erase te doen, draait nu perfect. Bedankt voor de react Korsat
Gast Geplaatst: 5 februari 2005 Geplaatst: 5 februari 2005 Citaat: Als je een nieuw image plaats dan zou dit automatisch op de juist plaats moeten staan. derdaad dit was ik vergeten,, dank je wel Dit klinkt verdacht als een 'vergeten Flash Erase' te doen ... CU Red
Gast Geplaatst: 5 februari 2005 Geplaatst: 5 februari 2005 Citaat: Citaat: Als je een nieuw image plaats dan zou dit automatisch op de juist plaats moeten staan. Dit klinkt verdacht als een 'vergeten Flash Erase' te doen ... CU Red
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen