Ga naar inhoud


EPG sloom (als ie het al doet)


Gast

Aanbevolen berichten

hoi,<P>als ik EPG indruk op m'n remote en op m'n tv het overzicht te zien krijg van de programma's die er op dit moment te zien zijn, krijg ik meestal alleen informatie (de zendernamen staan er wel allemaal en hij staat op NOW) over de huidige zender, de rest is blanco.<P>hoe krijg ik de rest ? eerst de zenders voorbij zappen (zodat ff de zender info (I) voorbij komt met de programma naam).<BR>de zenders waar ik toen allemaal voorbij ben gezapt komen, als je opnieuw EPG indrukt, dan WEL onder de EPG info te staan en kan ik wel kijken wat er op dit moment op is en op komt...<P>dit moet toch automatisch gaan/kunnen ? zodat, als ik mijn receiver aanzet, EPG op vraag ik alle (bv NL'se) zenders in m'n EPG te zien krijg met informatie/naam van de film/serie/oid te zien krijg ?<P>de Nokia 9800 deed dat wel, ook al had ie geen informatie, als ik op de GUIDE stond van bv RTL4 t/m V8, zag je de informatie stukje bij beetje opbouwen en na een xx seconden had je je scherm gevuld met zendernamen EN de informatie erbij...<P>als ik bij m'n 5400 wacht, gebeurt er niet veel..<P>wie-o-wie ?<BR>thnx.

Link naar reactie
Delen op andere sites


als ik wacht gebeurt er niet veel.<BR>als ik eerst EPG weer weg druk en hem later weer tevoorschijn haal, krijg ik iets meer info te zien, maar meestal niet van alle zenders die op dat moment op het scherm te zien zijn.<P>als ik dus handmatig de zenders (zonder EPG aan) voorbij zap en dan EPG opvraag, krijg ik die info soms wel, weird...

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee, ik wordt niet boos, ik vind het juist een hele goede vraag van je!<P>mijn signaal zit ongeveer op 54% en mijn kwaliteit zit rond de 75%<P>maar volgens mij kan het daar niet aan liggen, want als ik ze manual zap en dan weer ga kijken bij EPG staat de info wel bij de zenders waar ik toen voorbij gezappt ben...<P>ook geeft de EPG (in de witte balk als je zapt) soms de verkeerde info aan...<BR>toen ik vanmiddag naar NED2 ging stond er "nabeschouwing 17:55 - 18:nogwat (niet letterlijk nogwat, duh) terwijl de 1e helft er nog op was..<P>toen ik in EPG zelf ging kijken stond dat er ook en drukte ik op de rode knop (voor NEXT) dan kwam ie er ook te staan.<P>pas toen ik terug ging naar NED1 en daarna weer naar NED2 zapte kreeg ik de goede EPG info te zien : iets van 16:45-17:55 Ierland - Nederland (niet echt super zitten lezen).<BR>toen ik vervolgens in EPG ging kijken kreeg ik de goede info te zien en stond de nabeschouwing pas in beeld onder NEXT..<P>volgens mij zit die 5400 vol met bugs man...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer dan toch even je afstelling beter<BR>te krijgen...Ik zit met signaal op67%en kwaliteit op 83%.<BR>Als dit nou toch waar was.....<BR>Ik weet van Benni,dat je digitaalsignaal zo goed mogelijk moet hebben(veel meer als analoog).<BR>O,ja,Benni is een hele goeie technicus.<BR>Suc6 hf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom geef ik zo'n uitleg over hoeveel signaal??Als je te weinig signaal hebt,krijg je bij je beeld blokvorming....Als dit bij EPG-data nou ook het geval zou zijn,hadden we het probleem mooi opgelost,TOCH??<P>Moi hf

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey leuke is dat mijn beeld helemaal niet blokkerig oid is...<P>gisteren zelfs Tequilla gekeken op maar 31% (damn) kwaliteit, misschien lag het aan het weer..<P>nee, beeld is prima bij mij, of is nou op 80% of 30% staat, ik heb dan prima beeld..<P>maar wat je zegt, ik zal eens proberen of ik meer signaal kan pakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb wel al de nieuwste 3.2 fw erin gezet, maar nog niet echt veel beter geworden..<P>ik heb te weinig tijd om ff lekker met de schotel zelf te gaan spelen, druk op het werk, etc...<P>maar mocht ik dingen tegenkomen, oplossen, etc, dan zal ik dat zeker hier op het forum vermelden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...