Ga naar inhoud


Humax 5400 patchen of een Aston ?


Gast

Aanbevolen berichten


Je hebt de Aston nu niet persé nodig.<P>De Aston 1.05 is echter waarschijnlijk niet zo heel lang meer verkrijgbaar, wordt 1.06 /07 en die hebben een landencode wat het veel minder interessant maakt.<P>De (moeilijke keuze) is aan jou.<P>c-ya !

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ze alle 2 in gebruik..<P>ik heb de patch erop staan en een goldcard in de bovenste gleuf gedouwd EN ik heb daaronder mijn aston 1.05 module zitten met een andere card erin, werkt prima..<P>waarom ? ach, ik doe mijn aston niet weg, eerst kijken wat er allemaal gebeuren gaat in de toekomst en mocht ik een 2e receiver (voor bv de slaapkamer) erbij kopen, kan ik zo die aston verhuizen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

TeeBee heeft helemaal gelijk, met allcam is AUTOUPDATE NIET MOGELIJK, gebruik voor seca altijd een CI module ( ASTON )en dit gaat als de brandweer als je AU file te pakken heb.... laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 AllCam is leuk smile.gif" border="0 maar niet alles frown.gif" border="0 Als je van veel her proggen houd en veel kijken is dat zeker leuk.<P>Veel kijk plesiiiiiieeeer

Link naar reactie
Delen op andere sites

@<BR>Huhhh, wacht ff mannen.<BR>Ik heb mijn Astonnetje 1.03 ook dik onder het stof nu, maar kan die naast de patch? Dat heeft toch nu nog geen zin? Misschien wel als nieuwe funfiles of 3in1's straks uitblijven, maar nu toch niet?<P>En hinderen die twee allcam en Seca CI elkander niet?<P>Coglio rolleyes.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het dus goed begrijp, maakt het in feite niets uit.<P>Het voordeel van de Aston is dat je auto-update hebt en bij de ingebouwde niet.<P>Zijn er voor de rest nog verschillen. Het is toch een kleine 400 piek zo'n aston mod.

Link naar reactie
Delen op andere sites

"@MarKos Als ik het dus goed begrijp, maakt het in feite niets uit."<P>Het maakt dus zeker wat uit! Met de aston 1.05 je nieuwe keys loggen is het mooiste wat er is. Of je nou doet met een goldwafer of een seasonkaart. Iedere maand weer opnieuw kijken of alles weer update is een van de leukste dingen van onze hobby.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...