Ga naar inhoud


Test MV-epg voor The_Hydra Poseidon


Hyunday magic

Aanbevolen berichten


  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

misschien was ik niet duidelijk genoeg

 

met rood krijg dat idd , maar die zoek ik niet

met de AB toets ik geel > mv > en dan heb ik de multi-epg in beeld

de vraag is : kan dit in 1 keer ??

 

m.vr.grt. SPJ.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat kan, toch met de rode knop.

Eerst een keer snel dubbelklikken met de rode knop, dan selecteer je external EPG en druk je op OK. Hierna zit de external EPG (MV) standaard onder de rode knop. Is dit wat je bedoelt?

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via downloadfunctie in de image van Hydra poseidon de MV gedownload .Via de gele plugin zie ik hem vermeld. Na het aanklikken krijg ik hem.Ik neem aan dat het ook op deze manier kan??.Mat mij opvalt is dat de letter symbolen niet zo duidelijk zijn.Enig idee hoe of wat ?

 

ilya

7080 Dreambox 2 Tb, 920 UHD Dreambox .

Formuler 4

Schotel Hirschmann 90 cm 4/1 switch

Schotel Triax 100 cm ! t90

Link naar reactie
Delen op andere sites

Henk, dit werkt bij mij niet , als ik dubbel klik op de rode epg knop, krijg ik de alleen maar een korte info van een regel, dus de oud epg.Wel via de gele plugin ontvang ik de nieuwe MV.Kortom hoe stel je de rode knop in voor de nieuwe MV??

 

ilya

 

ILYA

7080 Dreambox 2 Tb, 920 UHD Dreambox .

Formuler 4

Schotel Hirschmann 90 cm 4/1 switch

Schotel Triax 100 cm ! t90

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch zoals hierboven omschreven, als je echt snel dubbelklikt zie de volgende 3 opties: Zender EPG, Multi EPG en External EPG. Kies dan external EPG druk dan OK en hij zit dan vast onder de rode knop.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, ik stond op rtl5, ging toen naar nld 3 en jawel snel klikken en toe kwam MV ... perfect.

 

Ik vraag me alleen af hoe of wat voor instellingen qua lettersymbolen jij hanteert.Het is bijna niet te lezen !!!!!!!!

 

ILYA

7080 Dreambox 2 Tb, 920 UHD Dreambox .

Formuler 4

Schotel Hirschmann 90 cm 4/1 switch

Schotel Triax 100 cm ! t90

Link naar reactie
Delen op andere sites

Door op een programma te gaan staan en op de groene toets te drukken kom je het timer menu, en staat het programma ingesteld voor opname. Nu alleen nog op de groene knop drukken voor vastleggen. In de epg staan er nu een klokje bij. Met de blauwe knop kun je hem programmeren om te schakelen naar het programma op de desbetreffende tijd.

Wanneer je wilt dat hij eerder begint met opnemen dan de starttijd van het programma, kun je dit instellen in het menu misc-settings bij de timer start offset (in seconden).

Kan ook met eindtijd. Mis je niet meer het begin en het eind van een programma als het uitloopt.

Programmeer altijd met de MV-epg. Nog een voordeel is dat dat de bestandnaam ook gelijk is ingevuld. Kun je de opname makkelijk terug vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...