Ga naar inhoud


Hydra Zeus image: Kinderslot


lookie

Aanbevolen berichten

Ik maak gebruik van de Hydra Zeus 1.0.8 image en een aangepaste settinglijst voor Astra/Hotbird (+ plugins: Newcamd5.28, cpanel7000, newcamd en camx 190105).

Ik wil de 'schuine' kanalen voorzien van een parental lock. Ik heb dit aangepast middels DreamboxEdit en opnieuw geupload. De kanalen blijven echter zichtbaar zonder geblokkeerd te zijn.

Ook werkt via settings de parental control niet.

 

Een zoekaktie op het board levert niets op. Iemand een suggestie of is dit inherent aan de image ?

DM7000s, DM7025 (320GB, quad lnb) & DM8000 (1TB, Multytenne twin). Newnigma2 images. Samsung 65".

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ook in de Hydra Poseidon werkt het niet....aanvinken opslaan en weg is het weer..op het moment dat je het menu weer opend!!zelfs opnieuw opstarten helpt niet na het opslaan....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent er bijna, maar

 

Vanuit DreamBoxEdit werkt dit ook niet goed.

Je moet nu de boel op de DB zelf dicht zetten.

 

Je kunt daarna deze instellingen met DBE wel weer inlezen en archiveren.

Maar DBE kan blijkbaar die bitjes niet aanpassen, dit geldt ook voor de audio-taal-keuze; maar inlezen, opslaan en terugzetten (in ander image) gaat wel goed.

 

 

Hoe je eea moet "dichtzetten" zelfs voor je video-opnames heb ik hier al eens beschreven en staat in de "vragen/antwoorden database".

 

 

veel plezier ermee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Je bent er bijna, maar

Vanuit DreamBoxEdit werkt dit ook niet goed.
Je moet nu de boel op de DB zelf dicht zetten.

Je kunt daarna deze instellingen met DBE wel weer inlezen en archiveren.
Maar DBE kan blijkbaar die bitjes niet aanpassen, dit geldt ook voor de audio-taal-keuze; maar inlezen, opslaan en terugzetten (in ander image) gaat wel goed.


Hoe je eea moet "dichtzetten" zelfs voor je video-opnames heb ik hier al eens beschreven en staat in de "vragen/antwoorden database".


veel plezier ermee


Op de normale manier (handleiding) kan ik geen kanalen locken. De menukeuze is er simpelweg niet. Nu ben ik niets te beroerd om even te zoeken in de database, maar de verschillende trefwoorden die ik verzin hebben geen resultaat.

Kun je misschien iets specifieker zijn ? Een url eventueel ? Ik vind het zeer belangrijk dat mijn kinders naar de juiste kanalen zappen

Bvd.

Edit: Ik heb gevonden wat je bedoelt. Dit werkt echter niet, er is geen menukeuze waarmee je kunt locken. ook via settings parental lock aanzetten blijft niet aktief.
Ik haal de x kanalen er nu af voor ik vragen ga krijgen die ik ontwijkend moet beantwoorden.

DM7000s, DM7025 (320GB, quad lnb) & DM8000 (1TB, Multytenne twin). Newnigma2 images. Samsung 65".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...