Ga naar inhoud


5400 wil soms niet booten


dighunter

Aanbevolen berichten

De laatste tijd heb ik heel regelmatig bij het opstarten van mijn 5400 dat ik op het display enkel nog L1.08 te zien is, bij normale werking komt dit slechts enkele seconden op het schermpje, nadien de 3 puntjes en hops, beeld. Op het tv scherm krijgt men normaal het volgende te zien: melding L1.08 (op blauw scherm), blauw scherm, zwart scherm en ... beeld. Nu blijft hij hangen in het blauwe scherm. Ik heb reeds geprobeerd om er de Humax soft op te pompen zodat de loader er opnieuw ingezet wordt maar dit helpt niet. Na meerdere keren de spanning af en op te zetten wil hij dan plots wel weer. confused.gif" border="0 Is er iemand bekend met dit probleem????? Nog ter info heb HIC10306-02 geladen (is zeker de juiste voor mijn HW) en nadien de PH patch erover. Probleem zat er reeds in met PH 2.2 en 2.4.

==================================================

Hoe meer je weet, hoe meer je weet dat je niets weet!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ben je zeker dat er L1.08 komt op te staan?<BR>Omdat die loader naar mijn weten niet bestaat .<BR>Het is ofwel L2.08 / H2.08 / L1.37 of H1.37<BR>Anders zou ik je aanraden eerst de oficieele firmware er terug in te plaatsten en te zien of hij dan nog niet wil booten.<P>Tot weerhoren

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had een tijdje geleden eenzelfde probleem met een Hummer die niet wou booten omdat de LNC te veel stroom trok. Coax kabel eraf gehaald en hup, daar ging hij weer.<BR>Heb je misschien een LNC die te veel stroom trekt...? Die van Philips zijn hiervoor berucht. (meer dan 350 mA, persoonlijk nagemeten) confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan dit probleem had ik niet gedacht. Het geheel werkt al enkele maanden in die configuratie maar dit sluit natuurlijk niet uit dat er een component de geest gaat geven. Ik heb ondertussen wel ondervonden dat wanneer ik de ontvanger af zet met het schakelaartje achteraan (dus niet eerst met de afstandsbediening) en nadien terug aanschakel dit probleem zich niet voordoet. In ieder geval ga ik het wel eens proberen door de lnb te vervangen. tnks voor de tip svetik wink.gif" border="0

==================================================

Hoe meer je weet, hoe meer je weet dat je niets weet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...