Ga naar inhoud

EPG Mvision fcis7000e+

Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb een nieuwe Mvison fcis7000e+ decoder met de nieuwste 2.10 firmware voor op mijn slaapkamer, mijn ouders hebben een oude Echostar DSB-2000 (een officieele c+ decoder) deze heeft zo'n rood/zwarte menu interface.

Waar het om gaat is dat je op de decoder van mijn ouders epg informatie van andere zenders kan bekijken zonder naar die zender over te schakelen en ook kan je uitgebreide informatie over het programma opvragen onder het kijken zonder naar de "full screen" epg over te schakelen.

Ik kan op mijn mvision deze mogelijkheid niet vinden, ik kan alleen zien welk programma erop is en welke straks komt. Om informatie van een andere zender te bekijken moet ik eerst naar die zender overschakelen.

Heb ik iets gemist of is dit nu echt niet mogelijk? En als het nu nog niet mogelijk is, kan het zijn dat in komende firmware versies deze mogelijkheid word toegevoegd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze mogelijkhedi heeft er ooit wel ingezeten bij de originele firmware (kijk maar in het manual) . Bij de latere versies firmware is er een uiterst belabberde EPG overgebleven.

gr, Rob

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen