Ga naar inhoud


"Service could not be found" - switch of firmware?


bvervoort

Aanbevolen berichten

Ik heb regelmatig dat ik bij het zappen tussen satellieten de melding "Switch: Service could not be found" krijg. Wacht ik vervolgens enige tijd (10-20 sec) komt het weer goed.

 

Gezocht op dit board en het probleem is al meerdere malen besproken (vaste opstelling icm Diseq, wat ook mijn setup is), maar mij wordt niet duidelijk of dit een probleem van mijn Diseq schakelaar is of dat er meer mensen last van hebben. Met mijn Philips deed de schakelaar het perfecto.

 

Probleem heb ik met mijn Dreambox 7000 zowel bij de voorlaatste Hydra (Zeus) als bij Gemini 1.05.

 

Moet ik mijn schakelaar verdenken (ergo, kan ik het dak op), of zou een firmware dit op kunnen lossen?

 

/Ben

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb een vaste opstelling met 1 sat. sinds de update naar de Hydra Poseidon voorheen Zeus had ik die problemen ook. In setup menu kun je die foutmelding uitschakelen. Maar bij Poseidon steeds die melding en geen beeld. Als ik dan naar Clear TV ging meteen beeld, daarna werkte alle zenders weer goed. En dit was elke keer na een reboot. Heb nu de 1.09 erin plus Poseidon en nu geen foutmeldingen meer PS Switch of firmware hoorde dat ook bij die foutmelding want dat gaf ie bij mij niet aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...